התוכנית תתמקד בשינויים שחלים בעולם התקשורת בעידן הדיגיטלי בהתבסס על שתי התמחויות (ללא תזה): "תקשורת אסטרטגית בעידן הדיגיטלי" ו-"תרבות וחברה בעידן הדיגיטלי".
בראש תוכנית התואר השני נבחר לעמוד פרופ' גדי וולפספלד, אשר עמד בראש המגמות לתקשורת פוליטית במחלקות למדע המדינה ותקשורת באוניברסיטה העברית. פרופ' וולפספלד הוא. פרופ' וולפספלד שימש בעבר כמנהל מכון לוי אשכול לחקר הכלכלה, החברה והפוליטיקה בישראל ויו"R החטיבה לתקשורת פוליטית ב-American Political Science Association.
דיקן בית הספר לתקשורת, ד"ר נועם למשטרייך לטר: "פתיחת התוכנית היא האישור לכך שהאקדמיה בישראל משתנה גם היא בהתאם לעולם המדיה, ומתאימה את עצמה לזמנים המשתנים. ככזו, תוכנית הלימודים עצמה תהיה דינמית, ותשלב את הסטודנטים באמצעות יצירת קהילה אינטימית של סטודנטים ומרצים שתהווה בסיס חברתי ומקצועי בזמן הלימודים ולאחר סיומים. אין בי ספק שהתוכנית וסגל המרצים המשולבים בה ייצבו סופית את בית הספר שלנו כמרכז המוביל בישראל ללימודי ולמחקר התקשורת בעידן הדיגיטלי".
התוכנית כוללת את מיטב המרצים בארץ בתחום הלימודי המדיה החדשים וביניהם: ד"ר טל סמואל-עזרן, פרופ' חנה אדוני, ד"ר גיא הופמן, ד"ר
יובל קרניאל, ד"ר אורן צוקרמן וסגנית דיקן בית הספר ד"ר עמית לביא-דינור. בין התכנים הייחודיים שניתן ללמדו בתוכנית: הסברה ומיתוג בסייבר – שיווק ומיתוג מדינות, הפסיכולוגיה של מנהיגות אסטרטגית בעידן הדיגיטלי, תקשורת אסטרטגית חוצת פלטפורמות, דיפלומטיה ציבורית בעידן הדיגיטלי ופוסט הומניזם והמהפכה הדיגיטלית.
תוכנית הלימודים כוללת 40 ש"ס והיא מתקיימת בשני סמסטרים (חורף ואביב) בימים חמישי אחרה"צ ושישי בבוקר.קבלת התואר מותנה באישור המל"ג וההרשמה בעיצומה.