בדיקות מקצועיות מעלות, שרוב ציבור צרכני המשכנתאות בישראל, אינו מודע כלל לאפשרות שימוש בידע המקצועי המצוי ביד החברה- החוסך עשרות אלפי שקלים.
בשנים האחרונות, מתחולל שינוי דרמטי בתפיסת רוכשי המשכנתאות בישראל: רק בשנת 2012 כ-3,000 בתי אב טופלו על-ידי חברת "משכנתה אובייקטיבית" וכל משפחה חסכה עשרות אלפי שקלים מהחזרי המשכנתא.
הקמפיין החדש המוצג על-ידי הפרזנטור, אריה מליניאק, צפוי להוביל למהפכה חשיבתית בקרב הלקוחות: לא מספיק לקחת 2-3 הצעות מהבנקים ולהשוות בין הריביות אלא קודם כל לבנות תמהיל נכון בהתאם לפרופיל הפיננסי של כל לקוח.
"משכנתה אובייקטיבית", באמצעות מערכת המחשוב הייחודית שפיתחהM OPTIMUM המריצה מעל 20 מיליון צירופים, תתאים משכנתה אופטימלית ללקוח, שתחסוך לו עשרות אלפי שקלים.
עם ניסיון של מעל שבע שנים בשוק- "משכנתה אובייקטיבית" ומייסדיה הוכיחו שהמוצר שבידה מתחבר לצורך חברתי מובהק: מאבק להוזלת מחירי הדיור וחסכון בתשלומי המשכנתה לבנקים!
'משכנתה אובייקטיבית' מקבוצת דוידוף (מתן החברה ליעוץ משכנתאות בשמה הקודם), הינה חברת ייעוץ המשכנתאות הגדולה והמובילה בישראל, בעלת ידע וניסיון רב במתן שירות איכותי ללקוחותיה ומטפלת בלקוחות פרטיים ובעובדי הגופים ומועדוני הצרכנות המובילים בארץ כולל: ארגון חבר, הסתדרות המורים הייטק-זון וכו'.
החברה הנה גוף ייעוץ חוץ בנקאי אובייקטיבי המתמחה בענף המשכנתאות והבנקאות למגזר הפרטי והעסקי בישראל.