קסטרו מודל, רשת האופנה המובילה בישראל, בחרה בוואלה! להשקת קולקציית חורף 2002 באינטרנט. הקמפיין הוכן ע"י "נקסט אין", משרד האינטראקטיב של ראובני פרידן.
הקמפיין יציג את הקולקציה החדשה של קסטרו לחורף 2002 תוך מיקוד מיוחד באופנה לצעירים.
מוצרי הפרסום בהם יופיע הקמפיין: סטריפ בעמוד הראשי, באנרים כפתורים, באנר אקסטרים ועוד.
הקמפיין יימשך שבועיים, ושיאו יתרחש בצ'ט ייחודי של משתמשי וואלה! עם כוכבי הקמפיין, סנדי בר בתאריך 21.10 בשעה 21:30 ודודי בלסר ב- 18.10 בשעה 21:30.
פיני גורן, סמנכ"ל מכירות וואלה! תקשורת: "כשמותג כמו קסטרו בוחר בוואלה! להוביל את הקמפיין האינטרנטי שלו, זה מהווה הוכחה נוספת לאמון שיש לחברות בפרסום באינטרנט בכלל ובוואלה! בפרט. במקביל אנחנו מנסים להשתכלל כל הזמן ולכן הועלה הרעיון לשלב את כוכבי הקמפיין עצמם בצ'ט פתוח עם הגולשים, מתוך כוונה להעלות את רמת העניין והמודעות לקמפיין."
אודות וואלה! מדיה גרופ
וואלה! מדיה גרופ מקבוצת וואלה! תקשורת מתמחה בשיווק ומכירת מדיה בוואלה!, IOL והארץ. לוואלה! מדיה גרופ ניסיון מצטבר של למעלה מ-1,000 קמפיינים. וואלה! הוא פורטל האינטרנט הפופולארי בישראל ומבקרים בו מדי שבוע כ-500,000 גולשים שונים.