|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?
כתיבת המומחים
"מלחמת חרבות ברזל" ממחישה את החשיבות של התחדשות עירונית - חוות דעת מאת ליאם הנדסה גרופ

Fortinet מציגה התקן פיירוול המהיר בעולם

חברת Fortinet® מציגה את התקן הפיירוול המהיר בעולם ל-DATA CENTERS; עם ביצועים של 160 Gbps וחיבורים של 40 GbE, הוא מונע צווארי בקבוק באבטחה ומציע טביעת רגל קומפקטית
22/10/2013  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יעל ניסקי  |    |  קו ישיר יח"צ  |  תגובות

FortiGate-3700D החדש הוא התקן הפיירוול הראשון שעושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת של מעבד הרשת FortiASIC™ כדי לספק ביצועים פורצי דרך וברמה זהה בפרוטוקולים IPv4 ו-IPv4.

חברת Fortinet® (NASDAQ: FTNT - מובילה עולמית באבטחת רשת עתירת ביצועים (high-performance network security) - הכריזה היום על התקן פיירוול-רשת חדש, קומפקטי ועתיר ביצועים למרכזי נתונים ארגוניים, ספקיות שירות גדולות, ספקיות ענן וחברות טלקום. ההתקן החדש, FortiGate®-3700D, אשר כולל ארבעה חיבורי 40 GbE (QSFP+) ו-28 חיבורי 10GbE (SFP+), מסוגל להגיע לקצב תקשורת של עד 160 גיגה-סיביות לשנייה (Gbps). הודות למעבד החדש והייחודי NP6 ASIC של Fortinet, מסוגל התקן FortiGate-3700D לספק את הביצועים הטובים בקבוצה, עכבה נמוכה ורמה זהה של ביצועים בפרוטוקולים IPv4 ו-IPv6. Fortinet היא החברה הראשונה לאבטחת הרשת שמספקת קצב תקשורת של 100 Gbps+ וחיבורי 40 GbE בהתקן קומפקטי, אשר קובע סטנדרטים חדשים של מחיר להגנה על כל גיגה של תעבורה, מחיר לצפיפות חיבורים, צריכת חשמל ומקום. הביצועים המשופרים מסייעים ללקוחות לצמצם הן את עלויות ההון והן את עלויות התפעול ומאפשרים ליהנות הן מהביצועים הגבוהים ביותר והן מהעכבה הנמוכה שבנמצא.

הלקוחות זקוקים לקצב תקשורת גבוה יותר במרכזי הנתונים

חברת Infonetics ערכה לאחרונה סקר בקרב ארגונים גדולים (למעלה מ-1,000 עובדים) שהתקינו לאחרונה פיירוול מהיר, כאשר פיירוול מהיר מוגדר כפיירוול שתומך כיום בקצב תקשורת כולל גבוה מ-40 Gbps. עקב המעבר לטכנולוגיות רשת מהירות יותר נאלצים הארגונים לשדרג כל רכיב בתשתיות הרשת, והצורך להוסיף ממשקי רשת חדשים ומהירים להתקני הפיירוול (10 GbE, 40 GbE ובהמשך גם 100 GbE), ניצב בראש רשימת המניעים להשקעה בהתקני פיירוול חדשים ומתקדמים.

לדברי ג'ף ווילסון מחברת Infonetics, "לאחר מהירות החיבורים, ביקשנו מהמשיבים לציין מה יהיה קצב התקשורת המרבי לבדיקות stateful שהם ידרשו בשנה הבאה מהתקני פיירוול מתקדמים, ולמעלה מ-80 אחוזים מבין המשיבים ציינו כי הם יחפשו פלטפורמות בעלות ביצועים כוללים גבוהים מ-100 Gbps, כאשר בקבוצת המשיבים הגדולה ביותר ציינו ביצועים של 100 Gbps עד 199 Gbps". עוד ציין ווילסון כי "לממשקים מהירים אין שום משמעות, אלא אם ההתקן מציע קצב תקשורת דומה".

את הדוח המלא (full report) אפשר להוריד מהכתובת: www.fortinet.com/resource_center/solution_briefs/faster-firewalls-for-faster-networks.html.

הגמישות של מערכת ההפעלה FortiOS

ההתקן החדש FortiGate-3700D מצויד ב-FortiOS 5, מערכת ההפעלה המתקדמת ביותר לאבטחת הרשת. FortiOS היא מערכת הפעלה מוקשחת וייעודית לאבטחה, אשר משמשת כבסיס לכל פלטפורמות FortiGate לאבטחת הרשת. ניתן להשתמש בה בתשתיות של ארגונים קטנים כגדולים, ועם פרופילי אבטחה של יישומים מרובים.

מערכת ההפעלה FortiOS 5 מאפשרת ליישם בארגוני Enterprise דפוסי פרישה גמישים דוגמת פיירוול ליבה ל-DATACENTER ( לביצועי פיירוול גבוהים מאוד עם עכבה אולטרה-נמוכה) או פיירוול קצה, לקבוצות פנימיות או חיצוניות ברמות אמון משתנות ובפרופילי פיירוול שונים, כולל פיירוול + VPN, פיירוול + IPS, NGFW, הגנה מתקדמת מפני איומים ועוד.

חלוקת רשת ב-DATA CENTER

לקוחות שמקימים מרכזי נתונים חדשים או מתכננים מחדש DATA CENTERS מתחילים לשלב בארכיטקטורה חלוקה של הרשת למקטעים. החלוקה למקטעים יכולה להתבסס על הארכיטקטורה ההיקפית, על שירותים, על תפקידים או על דרישות הרגולציה, כאשר הרשת מופרדת בפועל בצורה פיזית או וירטואלית, על-מנת להבטיח עמידה טובה יותר בהסכמי רמת-שירות בתחום האבטחה. חברת Fortinet מציעה חלוקת רשת במתכונת פיזית, היברידית או וירטואלית, הודות ליכולות של מתחם וירטואלי (VDOM).

היתרון של FortiASIC™

התקן FortiGate-3700D מצויד במעבד FortiASIC NP6 המתקדם ביותר, אותו תכננו מומחי ASIC לרשת של חברת Fortinet.

מעבד הרשת ASIC מספק יתרונות גדולים מאוד בתחום הביצועים בהשוואה למעבדי CPU רגילים, בנוסף לגישה שמבוססת על תוכנה. כך יכולים התקני FortiGate עתירי הביצועים לאבטחת הרשת להציע טביעת רגל קטנה יותר ולצרוך פחות כוח, תוך שהם מספקים את קצב התקשורת הגבוה ביותר במחיר נמוך מאוד.

מוכנות לפרוטוקול IPv6

פרוטוקול IPv6 צובר תאוצה ברחבי העולם, וחשוב מאוד שהתקני פיירוול המותקנים בקצה הרשת יוכלו לעבד תעבורת IPv6 בדיוק כמו תעבורת IPv4. בנוסף, לקוחות דורשים לעתים קרובות תפקודים של Network Address Translation (NAT46, NAT64, NAT66), אשר מחייבים יכולות עיבוד נוספות. מעבד הרשת FortiASIC מאפשר להתקני FortiGate לספק קצב תקשורת ותרגום ברמות מקבילות בפרוטוקולים IPv6 ו-IPv4, וכך למנוע צווארי בקבוק שנוצרים על-ידי ספקיות אבטחה אחרות.

זמינות גבוהה

כדי לעמוד בהסכמי רמת-שירות של יישומים, חייב מרכז הנתונים להציע זמינות גבוהה במיוחד. מערכת ההפעלה FortiOS 5 מספקת צורות רבות של זמינות גבוהה (HA) דוגמת Active-Active, Active Passive או Virtual Cluster. בהתאם לתצורה, זמני הכשל (failover times) הם בסדר גודל של פחות משנייה. ריבוי המצבים של זמינות גבוהה מאפשר שילוב הדוק בארכיטקטורות שונות של מרכזי נתונים.

ניהול מוכן לענן

כדי לפשט את הניהול והניתוח של תשתיות אבטחה וירטואליות ופיזיות במרכזי נתונים גדולים ובסביבות ענן מרובות לקוחות (multi-tenant), מציעה Fortinet בהתקנים ממשפחת FortiManager לניהול של התקנים וירטואליים ופיזיים יכולות ניהול בלוח פיקוד בודד (single-pane-of-glass). הניהול המרכזי בהתקני FortiManager מסייע למנהלי האבטחה להגדיר ולנהל אלפי התקנים פיזיים ומחשבים וירטואליים. ממשקי APIגמישים, דוגמת JSON ו-XML, מאפשרים לקבוע הגדרות תצורה ולהקצות התקנים באופן אוטומטי. ההתקנים הווירטואליים והפיזיים ממשפחת FortiAnalyzer מציעים רישומי יומן ודיווחים מרכזיים, כדי לסייע למנהלי המערכת לנתח, להפיק דוחות ולשמור בארכיון פרטים על אירועי אבטחה, תעבורה ברשת, תכני אינטרנט ונתוני תמסורת, למדידה מדויקת של העמידה במדיניות.

"לקוחותינו במרכזי הנתונים מבקשים מאיתנו מזה זמן לספק קצב תקשורת מהיר יותר ומספר גדול יותר של חיבורים מהירים בהתקני הפיירוול, כדי שיוכלו להשיג קצב תקשורת אחיד של 40 או 100Gbps בתשתית/מבנה המיתוג. אנו מיישמים מפת דרכים נמרצת במענה לבקשות אלה, והתקן FortiGate-3700D הוא דוגמה ראשונה" אמר מייקל קסי, מייסד, מנהל טכנולוגיה ראשי וסגן נשיא להנדסה בחברת Fortinet. "אנו מציעים לא רק את קצב התקשורת המבוקש, אלא גם צמצום של הוצאות ההון והוצאות התפעול, ממדים קומפקטיים, וכן עכבה וצפיפות חיבורים ברמות שעדיין לא נראו בענף".

זמינות

התקן FortiGate-3700D יהיה זמין כבר ברבעון הנוכחי.

פרטים נוספים על התקן FortiGate-3700D אפשר למצוא בכתובת: [קישור].

כדי להוריד את הדוח של Infonetics (Infonetics report) שהוזכר לעיל בקרו בכתובת: www.fortinet.com/resource_center/solution_briefs/faster-firewalls-for-faster-networks.html.

אודות חברת Fortinet

www.fortinet.com

Fortinet (NASDAQ: FTNT היא ספקית עולמית של התקנים לאבטחת הרשת וחברה מובילה בשוק לניהול אחוד של איומים. מוצרינו, והשירותים שאנו מציעים למנויינו, מעניקים הגנה נרחבת, משולבת ועתירת ביצועים מפני איומי אבטחה דינמיים, ומפשטים את הניהול של תשתיות האבטחה ברשת. עם לקוחותינו נמנים ארגונים גדולים, ספקיות שירות וגורמי ממשל ברחבי העולם, ובכלל זה מרבית החברות שברשימת Global 100 של Fortune לשנת 2012.

התקני FortiGate, שהם מוצרי הדגל של Fortinet, מציעים ביצועים בהאצת ASIC ומשלבים שכבות אבטחה מרובות על-מנת להגן על היישומים והרשת מפני איומים. מערך המוצרים הנרחב של Fortinet כולל, מלבד התקנים לניהול אחוד של איומים, גם פתרונות אבטחה לארגון המורחב - מנקודות הקצה, דרך גבול הרשת ועד לליבה, ובכלל זה מסדי הנתונים והיישומים. המשרדים הראשיים של Fortinet שוכנים בסאניוול שבקליפורניה ולחברה משרדים ברחבי העולם.

תאריך:  22/10/2013   |   עודכן:  22/10/2013
יעל ניסקי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
Fortinet מציגה התקן פיירוול המהיר בעולם
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השחקן והדוגמן זוהר ליבה, שכיכב בסדרות עספור, ניורק, הכל דבש, שביתה ועוד, רכש בימים אלו דירת 5 חדרים בשטח של 115 מ"ר +18 מ"ר מרפסת בפרויקט MOMA 3B בהרצליה הצעירה המוקם ע"י קב' "הורוביץ-יוכלמן". שווי הדירה כ-2.090 מיליוןש"ח.
22/10/2013  |  עדי וילדר  |   הודעות כלליות
דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes), חברת ה-3DEXPERIENCE תציג פתרונות לתחום המכשור הרפואי בכנס מיוחד שייערך במלון דניאל בהרצליה, יחד עם שותפתה יעל תוכנה, ביום חמישי, 7 בנובמבר 2013, החל משעה 08:30.
22/10/2013  |  יניב כהן  |   הודעות כלליות
חיבור המותג נשיונל גאוגרפיק לריקושט מחזק את הקשר אל עולמות התוכן של המטיילים בתחום הטבע, היציאה לשטח והטיולים.
22/10/2013  |  עדי וילדר  |   הודעות כלליות
חב' "מולטילוק" חתמה בימים אלו עם אלי דריקס, מנכ"ל קבוצת מכבי ת"א בכדורסל הסכם להשכרת תא צפייה בהיכל נוקיה לעונת הכדורסל 2013-14.
22/10/2013  |  עדי וילדר  |   הודעות כלליות
במסגרת שבוע החינוך הבינלאומי של מחלקת המדינה האמריקנית, EducationUSA, מרכז הייעוץ והכוונה לישראלים המעוניינים לצאת ללימודים אקדמאיים בארה"ב, יקיים בתל אביב כנס לימודים לתארים מתקדמים לתואר שני ושלישי במשפטים (LLM/SJD). בכנס, המתקיים לראשונה בישראל, ישתתפו בוגרים ישראלים מהאוניברסיטאות היוקרתיות קולומביה, NYU, הרווארד, American University, סטנפורד, UC ברקלי, UCLA וישיבה יוניברסיטי. הבוגרים יציגו את תוכניות הלימוד, תהליך הקבלה, הווי בקמפוס וכן ימליצו כיצד "לשרוד" את בית הספר למשפטים ואפשרויות התעסוקה בסיום התואר.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
רון בריימן
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר    לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il