פולאר משיקה גרסת שעוני דופק וספורט חדשה בקמפיין בשווי 150,000 שקלים.
פולאר, מותג שעוני ספורט ודופק מן המתקדמים בעולם משיקה בישראל גרסת שעונים חדשה בשם "M החדשה". בקמפיין שיווקי בסך 150,000 שקלים, באמצעות משרד הפרסום אזימוט תשיק פולאר ארבעה שעוני ספורט. השעונים מצטיינים ביכולות טכנולוגיות מתקדמות במטרה לתחום, לכמת ולייעל את הפעילות הגופנית.
פריסת הקמפיין תהיה ב-30 חדרי כושר ברחבי הארץ באמצעות טלווזיות CTV המשדרות פרסומות בעת האימון. כמו כן הופקו מודעות עבור מגזין מנטה, מסע אחר, מגזין אופניים ומגזין מנטרה למנויי רשת מועדוני הכושר של הולמס פלייס. במקביל הופק קטלוג מוצרים חדש ,ומגוון עזרי שיווק וקידום מכירות בחנויות הספורט ומועדוני הכושר .
הסדרה החדשה של פולאר היא עוד צעד בדרך ללבוש פונקציונאלי, לבוש המכיל בתוכו פונקציות תפעוליות כגון מדידת דופק ומדידת שריפת קלוריות. פולאר הכניסה שני שינויים מרכזיים אל תוך סדרת השעונים החדשה. השינוי המרכזי הוא שידרוג חגורת המשדר והפיכתה לפריט לבוש כאשר היא הפכה עשויה מבד במקום פלסטיק עד כה. כתוצאה מהשינוי יוכלו המתאמנים לבצע פעולות שעד אז היו כרוכות באי נעימות.
יואב צור, מנהל חטיבת הבריאות והספורט בחברת אגנטק, נציגת פולאר בישראל אמר, כי הסדרה החדשה היא בהמשך לקו המחשבה מאחורי ייצור שעוני הכושר של פולאר. הגברת המוטיבציה אצל המתאמן והעידוד להמשיך לעסוק בפעילות ספורטיבית.