משרד הפרסום מאיו ושות' נבחר להוביל את קמפיין הפרסום של פסטיבל בריאות ויופי.
תקציב השיווק והפרסום: כמיליון ש"ח
בין התאריכים 11-13 במרץ 2004, יתקיים בביתן 1 החדש והמפואר בגני התערוכה בתל אביב, פסטיבל ענק בנושא בריאות ויופי, על שטח של מעל 6,000 מ"ר. הפסטיבל, מוגדר כסופשבוע של בריאות ויופי, יפתח ביום חמישי ויסתיים במוצאי שבת, וצפויים להגיע אליו כ-60 עד 70 אלף מבקרים. חברת הפרסום מאיו ושות' זכתה בתקציב הפרסום. היקף פעילות השיווק (מדיה, קד"מ ויח"צ) מסתכם במיליון ש"ח.
הקמפיין הפרסומי יכלול מאות שלטי חוצות, רדיו אזורי, עיתונות רלבנטית ואינטרנט. בנוסף, תיערך פעילות קד"מ ענפה, בשיתוף פעולה עם מועדוני כושר, מרכזי אסתטיקה מובילים ובתי סטודיו לעיצוב וחיטוב, מרכזי ספא, רשתות מעצבי שיער, קאונטרי קלאבים, חנויות ומרכזי איפור מובילים ועוד.
הפסטיבל, הינו יוזמה ראשונה בארץ של חברת אורנוס פתרונות במפגשים, והוא יאפשר לאנשי התעשייה לחשוף את שירותיהם ומוצריהם תחת קורת גג אחת. לצד התערוכה, יתקיים מרכז אטרקציות של מובילי הענף, שיכלול מסלול דוגמנות שבו ייערכו תצוגות שיער ואיפור, תחרויות כושר ועיצוב, אירועי השקה של מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, פאנל מומחי בריאות ואסתטיקה שיענו לשאלות הקהל, תחרויות עיצוב שיער ואטרקציות נוספות.
בועז בנימיני וורד מיטרני, יזמי האירוע: "לא מדובר בתערוכה סטנדרטית, אלא בפסטיבל ענק עם כמות עצומה של אירועים ואטרקציות. אנחנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים במטרה להציב מודל דומה לתערוכות בינלאומיות מובילות בבולוניה ובניו יורק ומקווים להפוך אותה לאירוע השנתי המרכזי בישראל בתחום זה".
קרדיטים:
משרד פרסום: מאיו ושות'
מנהל לקוחות וקופירייטר: ג'יימס גורדון
מנהל קריאייטיב: קובי אדרי
ארט דיירקטור: אוקסנה פרסונקו
תקציבאית: נועה סטוצינר
תכנון אסטרטגי: תמיר גדו