קלאבמרקט מציגה: גָ'מְבּורִי
סופרמרקט חוויתי לתינוקות ולילדים לראשונה בישראל רשת קלאבמרקט משיקה בחנויות ג'מבו קונספט שיווקי ייחודי - מתחם קניות חוויתי לתינוקות ולילדים בהשקעה של כ-600,000 ש"ח ובשיתוף עם מותג חיתולי פמפרס.
הג'מבורי הראשון ייפתח בסניף ג'מבו תלפיות בירושלים
יעקב גינצבורג, מנכ"ל רשת קלאבמרקט: "רשת חנויות ג'מבו רואה את עצמה כמובילת השוק וככזו היא קובעת סטנדרטים חדשים מדי יום בעבור לקוחותיה. פתיחת הגָ'מְבּורִי - הסופרמרקט הראשון בישראל לתינוקות ולילדים, ממחישה יותר מכל את הקונספט של חנויות ג'מבו - חווית קנייה ללקוחות, מגוון מוצרים רחב כגון: מוצרי מזון, חיתולים, משחקים ועוד, נוחות ומחירים זולים".
ג'מבורי - הסופרמרקט לתינוקות וילדים, יכלול משחקייה לילדים, עמדת מידע על התפתחות הילד, הרצאות מומחים, הפעלות לילדים ומשחקיים התפתחותיים.
לראשונה בישראל רשת קלאבמרקט פותחת את הסופרמרקט הראשון לתינוקות וילדים - גָ'מְבּורִי, בהשקעה של 600 אלף ש"ח. הגָ'מְבּורִי הראשון ייפתח בסניף ג'מבו תלפיות בירושלים ובהמשך יורחב הקונספט לשאר חנויות ג'מבו.
גָ'מְבּורִי תלפיות ירושלים משתרע על 380 מ"ר ופועל בהתאם לאסטרטגיית ג'מבו - הענקת חווית קניה ובילוי להורים ולילדים. גָ'מְבּורִי יכלול מגוון מוצרים רחב, כגון: מוצרי מזון, חיתולים, משחקים ועוד, המרוכזים במקום אחד במחירים זולים, משחקייה לילדים, עמדת מידע על התפתחות הילד, הרצאות מומחים, הפעלות לילדים ומשחקיים התפתחותיים.
מותג החיתולים פמפרס נבחר על-ידי רשת קלאבמרקט כשותף אסטרטגי להקמת הגָ'מְבּורִי, בשל הידע המקצועי והניסיון המצטבר של החברה בארץ ובעולם בנושא ילדים ובכל הנושאים הרלוונטיים להתפתחות התינוק והילד. יצוין כי מרכזים דומים הוקמו ברשתות שיווק מובילות ברחבי העולם, בשיתוף פעולה עם פמפרס. חברת פמפרס ורשת קלאבמרקט ערכו סקר ברחבי אירופה ולמדו מניסיון רשתות אחרות אירופאיות.
יעקב גינצבורג, מנכ"ל רשת קלאבמרקט: "רשת חנויות ג'מבו רואה את עצמה כמובילת השוק וככזו היא קובעת סטנדרטים חדשים מדי יום בעבור לקוחותיה. הקמת הגָ'מְבּורִי - הסופרמרקט הראשון בישראל לתינוקות ולילדים, בשיתוף עם פמפרס, הינו שלב נוסף באסטרטגיה של הרשת.
הגָ'מְבּורִי בהיותו מתחם קניות חוויתי, הנמצא בתוך חנויות ג'מבו, מאפשר ללקוחותינו ולילדיהם לשלב פעולה פונקציונלית עם אלמנט החוויה והוא ממחיש יותר מכל את הקונספט של חנויות ג'מבו: חווית קנייה ללקוחות, מגוון מוצרים רחב, נוחות ומחירים זולים". גינצבורג הוסיף כי הרשת תמשיך לפעול למען לקוחותיה ולקבוע סטנדרטים חדשים גבוהים בעולם הקמעונאות.
"אנו נמשיך לבחור בשותפים אסטרטגיים בעלי ידע וניסיון בתחומם, במטרה לספק לצרכנים את השירות הטוב ביותר ואת חווית הקנייה המהנה ביותר".
דניאל שבתאי, מנהל השיווק של פמפרס, מסר: "פמפרס בחרה להביא לראשונה לישראל את הקונספט של מתחם קניות חוויתי לתינוקות ולילדים - גָ'מְבּורִי, באמצעות חבירה לרשת קמעונאית, כפי שעשתה עד כה ברחבי העולם. הידע והמקצוענות של רשת קלאבמרקט בעולם הקמעונאות, בשילוב עם הידע המקצועי של פמפרס בתחום התפתחות תינוקות וילדים, אפשרו ליצור קטגוריה חדשה ממותגת בעבור קהל מוגדר. הרעיון הוא לספק להורה ערך מוסף לקניה - מידע רלוונטי על התפתחות הילד והתינוק ופעילות חוויתית".
חברת פרומרקט נבחרה לעצב את הגָ'מְבּורִי הראשון בישראל. החברה בחרה לשלב ולחבר בין ערכים רגשיים וערכים ויזואליים של ג'מבו ופמפרס במטרה ליצור מרחב מושלם לתינוקות ולילדים ולהוריהם.