משרד הפרסום בריקמן קיבל 3 תקציבי פרסום חדשים בהיקף כולל של 2.5 מיליון דולר בשנה טל בריקמן: "במסגרת הפעילות האסטרטגית המתוכננת ללקוחות אלה, אנו מתכוונים לשים דגש על מובילותם בשוק
ויתרונותיהם על פני המתחרים".
משרד הפרסום בריקמן קיבל לאחרונה שלושה תקציבי פרסום, בהיקף כולל של 2.5 מיליון דולר בשנה.
בין התקציבים החדשים: תקציב הפרסום של חברת "סופר גז" מקבוצת גרנית-הכרמל. התקציב טופל עד כה בגיתם. בימים אלה מתחילים לעבוד בפרסום בריקמן על גיבוש אסטרטגיה פרסומית לחברה.
בנוסף, קיבל פרסום בריקמן את תקציב הפרסום של חברת "פוינטר", המעניקה שירותי מיגון ואיתור לרכב. פוינטר נחשבת לחברה מספר 2 בתחום ומחזיקה בנתח של 40% משוק איתור הרכב. התקציב טופל עד כה במשרד הפרסום הוס וסמואל. במשרד הפרסום בריקמן עובדים כעת על מספר קמפיינים בנושא שירותי ערך מוסף, כגון Point 2 Point (שירותי הכוונה ומידע), 007- (לחצן מצוקה), Pointer Up (שמירה על עירנות הנהג) ועוד.
כמו כן קיבל פרסום בריקמן את תקציב חברת הבניה "רסקו", אשר תפרסם את פרויקט הדגל היוקרתי שלה "כתר דוד" בירושלים, הנחשב לפרויקט האקסלוסיבי ביותר בבירה, העומד להיבנות בשנים הקרובות. הפרויקט ממוקם על מגרש ימק"א ההיסטורי בירושלים, מול מלון המלך דוד.
הוא כולל 280 יחידות דיור סופר יוקרתיות, במחירים מהגבוהים שנמכרו בישראל. הפרויקט יכלול מתחם תת קרקעי ענק של אולמות ספורט וחדרי כושר, המפואר והמשוכלל ביותר בישראל.
לדברי טל בריקמן, מבעלי משרד הפרסום בריקמן: "אני רואה כצעד חשוב למשרד את קבלת שלושת התקציבים הללו. מדובר בשלושה תקציבים חשובים ומעניינים. אין לי ספק שנתרום רבות לקידום החברות שקיבלנו לטיפולנו, וחשוב מכך, הן מצטרפות למשפחה חמה של לקוחות קיימים במשרד, שמטופלים במשך שנים רבות בבריקמן".
משרד הפרסום בריקמן נמצא בבעלות גדעון וטל בריקמן, בשותפות עם החברה הציבורית לידר אחזקות והשקעות בע"מ, מקבוצת שרם-פודים-קלנר. המשרד מונה 30 עובדים ומטפל בתקציבים: שופרסל, קרביץ, יורוקום תקשורת, קמור רכב (יבואנית BMW ו - MINI), צומת ספרים, שיכון עובדים, דנקנר השקעות, קלאב הוטל ועוד.