נגב. כל הסיכויים: לפ"מ בקמפיין חדש לעידוד התיישבות בנגב הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים ויכלול שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, אינטרנט ורדיו.
לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), מובילה קמפיין רחב היקף לעידוד ההתיישבות בנגב. סיסמת הקמפיין, שנעשה עבור משרד הבינוי והשיכון , הרשות לפיתוח הנגב, משרד התשתיות הלאומיות, הסוכנות היהודית ומנהל מקרקעי ישראל הנה: "נגב. כל הסיכויים".
מטרת קמפיין זה להעלות את המודעות בקרב הציבור הישראלי לאזור הנגב כסביבת מגורים פוטנציאלית לעלייה ברמת ובאיכות החיים. הקמפיין פונה לאוכלוסייה איכותית: זוגות צעירים, משפחות המחפשות לשדרג את איכות חייהן ולצעירים בתחילת דרכם.
קמפיין זה הינו חלק ממדיניות הממשלה למשיכת ציבור איכותי לנגב. שר הבינוי והשיכון, אפי איתם, הודיע כי עד סוף 2005 תשקיע הממשלה 200 מיליון שקל בבנייה כפרית ועירונית בנגב. לדבריו במהלך העשור הקרוב תשקיע הממשלה כמיליארד שקל בבניית עשרות אלפי יחידות דיור באזור.
הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים ויכלול שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, אינטרנט ורדיו. הקמפיין מזמין את תושבי המרכז לבקר במהלך חוה"מ פסח בנגב במאהלי מידע שהושקו לרגל הקמפיין. המאהלים ממוקמים בצומת בית קמא ובצומת יד מרדכי. כמו-כן ניתן להתקשר למרכז המידע הטלפוני החדש, טלנגב (1800-215-216), ולאתר האינטרנט
www.negev-net.org.il על-מנת לקבל מידע מפורט אודות התמריצים והיתרונות בהעתקת מקום המגורים לנגב.
סיסמת הקמפיין: נגב. כל הסיכויים
קרדיטים:
תקציבאית בכירה: לימור בונפיל-סמרה
תקציבאית: טל כהן
קופירייטר: שרון בר זיו
ארט: שרון בלט
פלנינג: דפנה זקוביץ הרמן
מנהלת תחום אינטרנט: לימור פרידמן