סרטון חדש של חברת ביטוח ישיר במסגרת קמפיין 12 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה לביטוח הרכב תחת הסיסמא:
"החיים לא תמיד הוגנים, אבל תנאי התשלום בביטוח ישיר מאוד הוגנים"
העלות הכוללת של הקמפיין : כשני מיליון שקל.
הסרטון, שהופק באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי יושק לתקופה של שישה שבועות והוא חלק מקמפיין הכולל פרסום בטלוויזיה, ברדיו ובאתרי האינטרנט.
על האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין של ביטוח ישיר:
ערן וולף - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בביטוח ישיר אמר בנושא כי "מטרת הקמפיין להגביר את המודעות בציבור למהפכה נוספת בתחום ביטוח הרכב אותה מובילה חברת ביטוח ישיר במסגרת מדיניות ההוגנות שלה: במסגרת התכנית ניתן לפרוס את הביטוח המקיף וביטוח החובה לרכב ל-12 תשלומים שווים ללא ריבית וללא הצמדה.
תוכנית זו הביאה עד כה לעליה של 30% במספר הפונים לחברה. לאור הצלחת התכנית, ממשיכה ביטוח ישיר במתן הטבה זו ללקוחותיה.
על הקמפיין החדש של ביטוח ישיר:
הסרט החדש של חברת ביטוח ישיר הופק על ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי והוא יעלה לתקופה של כ-6 שבועות בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי חוצות ובאינטרנט. ההשקעה בקמפיין מוערכת בכשני מיליון ₪ והוא כולל סרטון, תשדירי רדיו, ופרסום באינטרנט המלווים בסיסמא "החיים לא תמיד הוגנים, אבל תנאי התשלום בביטוח ישיר מאוד הוגנים"
על סרטון הטלוויזיה:
בסרטון רואים מכונית תחת מטח כבד של סלעים שמקורו, כך אנו מגלים בהמשך בקבוצת ילדים המנסה להוריד את הכדור שלהם שנתקע על עץ במהלך המשחק. הילדים שאינם מודעים למכונית שמאחורי חומת המגרש, מנסים להפיל את הכדור בסיוע סלעים אותם הם זורקים לצמרת העץ.
קרדיטים:
משרד הפרסום: שלמור אבנון עמיחי
ארט דירקטור - גל זכאי
קופירייטר - ארז מיטל
סופרווזרית - שירלי אושיה
תקציבאית - מיכל גרין
מנהל קריאייטיב- יורם לוי
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי
פלנרית - דנית שלו
חברת הפקה - ישי הדס הפקות
מפיק - ישי הדס
במאי - רן כרמלי