|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אישור ETIAS לאירופה בעברית, איך זה עובד בדיוק?
קבוצת ירדן
מים זורמים, נחת מתמשכת: מזרקות ומפלי מים כמקור לרווחה בגינה

טמפו תחל השבוע בשיווק פפסי טוויסט

- הודעה מטעם טמפו
04/05/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: כלנית סגל, יחסי-ציבור  |    |  שלמור תקשורת

טמפו תחל השבוע בשיווק פפסי טוויסט - משקה הקולה הרגיל הראשון בתוספת לימון

מסע ההחדרה ילווה בקמפיין הגרנדיוזי הבינלאומי בכיכובם של ענקי הכדורגל: דיויד בקהאם, ראול גונזלס, רוברטו קרלוס, פרנצ'סקו טוטי ורונלדינו.

ההשקעה המוערכת בהחדרה כ: 2 מיליון דולר שקל.

סיסמת הקמפיין: "פפסי טוויסט - הטעם המרענן עם הלימון"
וסיסמת הביניים היא: "תביא אותה בטוויסט".

טמפו, חברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל, תחל השבוע בשיווק פפסי טוויסט, משקה קולה רגיל (לא דיאט) עם תוספת לימון. המשקה החדש ישווק בבקבוק חדשני עם קונטור במראה גלי המותאם ללוגו של המותג, שצורתו נוחה יותר לאחיזה וקלה יותר למזיגה.

מדובר בבקבוק שפותח על-ידי פפסי העולמית וישראל היא המדינה החמישית בעולם לאמץ אותו עם משקה הטוויסט ומאוחר יותר עם משקאות קלים בכלל.

לדברי רפי בהרב, משנה למנכ"ל טמפו, מדובר במהלך גלובאלי כולל שיחל בישראל במהלך השבוע. אנו מאמינים שהשקת פפסי טוויסט בישראל תשתלב בתנופה המחודשת של פפסי שב-2003 נהנתה מגידול של 15% באמצעות פפסי מקס, תופעה בולטת על רקע היחלשותם של מותגים מתחרים. אנו רואים בהשקת פפסי טוויסט מנוע צמיחה למותג בישראל והזדמנות להגדלת קהל צרכני הפפסי המקומיים.

פפסי טוויסט הושק לראשונה בארה"ב והוא משווק ב-46 מדינות בעולם. במדינות רבות הובילה השקת המשקה לגידול של שתי ספרות ומעלה בהיקף המכירות של פפסי באותן ארצות, גידול שנובע ממכירות פפסי טוויסט ומגידול במכירות פפסי בכלל, בעקבות מסעות הפרסום ויחסי הציבור שקדמו להשקה של המשקה החדש.
פפסי טוויסט הינו משקה קולה השחור הראשון עם תוספת לימון שאיננו דיאט.

מנתונים מצטברים בארצות בהם הושק, עולה כי למעלה מ-50% מצרכני פפסי טוויסט לא היו צרכני פפסי בעבר.

במהלך השבוע הקרוב, תסיים טמפו את הפצת המוצר ברשתות ולאחר מכן תעלה את הקמפיין הבינל"א של פפסי בכיכובם של כוכבי הכדורגל המפורסמים בעולם.

קמפיין זה ילווה במסע קד"מ ובאירועים שונים ברוח אווירת הספורט המלווה את המותג.

קטגורית הקולה בישראל מוערכת ב-270 מיליון ליטר והיקף המכירות בה מסתכם ב-1.2 מיליארד שקל.

קמפיין פפסי, שבארץ יקדם את המותג פפסי טוויסט, הוא אחד מסרטי הפרסומת המושקעים ביותר בתולדות הפרסום, אך עלותו האמיתית נשמרת בסוד.

הקמפיין צולם במשך 9 ימים. את התלבושות עיצב רוברט אלסופ, מי שעיצב את הבגדים לשובר הקופות גלדיאטור שניתנו אח"כ מתנה למשתתפי הסרט.

על הסט של הצילומים בו השתתפו למעלה מ-250 איש ששתו 600 ארגזי פפסי.

הקמפיין הותאם לשוק הישראלי ואומץ לקידום פפסי טוויסט החדש.

סיפור הסרט שאורכו המקורי הוא 2.5 דקות, ישודר בארץ בגרסאות מקוצרות של דקה ו - ½ דקה . מדובר בסיפור ביזה - צבא של דמויות רעות עטויות שריון מנסות לגזול מעניי העם את הטעם האהוב שלהם - הפפסי טוויסט. לפתע מופיע במקום האביר המושיע בדמותו של בקהאם וחבריו שתוך כדי התמסרויות מצליחים להבקיע את השער שבו טמונים כל הפחיות הגזולות, שמתפזרות על המגרש ומטביעות את הרעים.

גירסת פפסי טוויסט תשווק בישראל באריזות ליטר וחצי, חצי ליטר, פחיות, ובקבוק 330 בכל נקודות המכירה הקרות והחמות.מחיר מוערך לצרכן 4.70 שקל

תאריך:  04/05/2004   |   עודכן:  04/05/2004
כלנית סגל, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת "רוני אקרמן יחסי ציבור בע"מ" בבעלות רוני אקרמן, יחד עם חברת "E.H.P " בבעלות ארז חגי, זכו, יחד, בתקציב יחסי הציבור ותקציב הייעוץ השיווקי של חברת "זירוקס ישראל", לשנת 2004 .
חברת "צ'מפיון ס.כ.ו קאר" בחרה במשרד "אדלר חומסקי ורשבסקי" לבצע את קמפיין הפרסום של מותג המכוניות "סקודה", בישראל.
השקה בלעדית ברשת ניו-פארם
חברת נייס מודיעה על פרישתה של ה-CFO לורי הנובר- טובי תתמנה ל-CFO בחברת לומניס באוגוסט
כל אחד יכול להיות המיליונר של מי עדן במסגרת המבצע "לגימה מהמיליון"
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il