חברת סולתם - רדד נכנסת לראשונה לתחום הטקסטיל למטבח
תשקיע בשנה הראשונה כ-1.2 מיליון דולר בהשקת ליין מוצרי טקסטיל רחב כחלק מהמדיניות ליצור פתרון צרכני כולל בתחום הבישול והאירוח תחת קורת גג אחת.
חברת סולתם-רדד המתמחה בייצור ושיווק סירים, מחבתות, סכו"ם וכלי בית, נכנסת לראשונה לתחום הטקסטיל למטבח, בהשקעה כוללת של 1.2 מיליון דולר.
עמוס דורון, סמנכ"ל השיווק של חברת סולתם - רדד מסר כי המוצרים ישווקו החל מהחודש הקרוב ויכללו ליין רחב של מוצרים ועיצובים בתחום הטקסטיל למטבח, ביניהם: מפות, מפיות, סינורים, אוחזי סירים, סלסלות לחם, פלייסמטים, מגבות ועוד...
עוד מסר דורון כי: הכניסה לתחום הטקסטיל למטבח הינה חלק מהאסטרטגיה של החברה ליצור עבור הלקוחות פתרון צרכני כולל בתחום הבישול והאירוח והמשך התמיכה בקונספט ה- TOTAL LOOK אותו אימצה הרשת כחלק מהמדיניות לתת פתרונות משלימים כוללים תחת קורת גג אחת ויצירת חווית קנייה בעלת ערך מוסף".
עוד הוסיף דורון כי: מבדיקות ומחקרים שביצעה החברה בקרב הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים עלה כי הרחבת סל המוצרים תחת קטגוריית הבישול והאירוח, יוצרת נאמנות של הצרכן למותג והינה חלק מתרבות צרכנית המאפשרת ריכוזיות של הקנייה במקום אחד, שצוברת תאוצה בארץ בשנים האחרונות ונהוגה בארה"ב ובאירופה שנים רבות במיוחד בתחום של פתרונות עיצוב לבית ובישול".
החברה גייסה לליין החדש מעצבים בוגרי שנקר אשר פיתחו מגוון רחב של עיצובים ייחודיים במגוון סגנונות עיצוב ביניהם: מוצרים בסגנון קלאסי, מודרני, כפרי, אתני, הייטק ועוד...
לדברי דורון: "הליין החדש שיכלול מוצרים המעוצבים על פי הטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב, יציע לצד חדשנות ואופנתיות גם מחיר אטרקטיבי ואיכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר".
מוצרי הטקסטיל למטבח של סולתם - רדד, ישווקו רשתות השיווק, בחנויות כלי בית מובחרות וברשת חנויות סולתם - רדד, במחירים אטרקטיביים דוגמת: סט מפיות + אוחזים ב-59 שקל, כפפות החל מ-17 שקל, מפות שולחן החל מ-69 שקל, סלסלות לחם החל מ-19.90 שקל, סינורים החל מ-39 שקל, אוחזי סירים החל מ-17 שקל.
עוד מסר דורון כי: בעתיד שוקלת החברה לייצא את קו המוצרים החדש עם מוצרי הייצוא של החברה למדינות אירופה, ארצות הברית והמזרח הרחוק.