משרד יחסי הציבור "בר-תקשורת" קיבל את תקציב יחסי הציבור
של חברת ג'ק קובה
משרד יחסי הציבור, בר-תקשורת, קיבל בימים אלה את תקציב יחסי הציבור של חברת ג'ק קובה, במסגרת יחסי הציבור יטפל המשרד בכל הקשור למוצרים המיובאים ומשווקים על-ידי חברת ג'ק קובה.
חברת ג'ק קובה נחשבת ל"כהנת הגדולה" בענף ההלבשה התחתונה בישראל וחולשת על כ-60% מכלל יבוא ההלבשה התחתונה לישראל. החברה מייבאת מותגים בינלאומיים, המובילים בתחומם: שנטל (פריז), פסיונטה (פריז), לה ג'אבי (צרפת), מיידנפורם (ארה"ב), וניטי פייר (ארה"ב), לילייט (ארה"ב), Nike Swim (בגדי ים וציוד שחייה לנשים וגברים של המותג נייקי), ועוד.
מוצרי החברה נמכרים ברשת ג'ק קובה, המונה כיום 27 חנויות ברחבי הארץ . כמו כן, מוצרי החברה משווקים בכ-200 נקודות מכירה פרטיות וברשתות הלבשה תחתונה מובילות ברחבי הארץ.
משרד יחסי הציבור בר תקשורת נמצא בבעלות דניאלה רייבנבך ואתי ברקין. המשרד זכה בפרס האריה השואג, במקום הראשון בקטגוריית מוצרי צריכה ואופנה, בקמפיין מיתוג ml (מתאים לי).
משרד יחסי הציבור "בר תקשורת" מטפל בתקציבים של חברות מובילות במשק הישראלי, ביניהם: קבוצת סקאל, קבוצת פז, רשת אייס, רשת בורגראנץ', קבוצת נטו, סולתם-רדד, קרביץ, הוניגמן, רנוAר, ml (מתאים לי), הצורפים, קלאב הוטל, סטוק קפה, קפנטו, איגוד המפרסמים, לוואצה, פילסברי, פלייבוי ועוד...