"פירסומת ריקודית"- כוריאוגרפיה למפרסמים במופעי "רקדני בת-שבע יוצרים".
רשת "ישרוטל" רכשה זמן פירסומות שיצרו עבורה רקדני להקת בת-שבע ויבצעו חי במופעים.
רשת מלונות ישרוטל מוכיחה בעת האחרונה מקוריות וחדשנות בתחום הפרסום והשיווק.
לאחר שהייתה ראשונה בארץ שפרסמה על שלט חוצות "חי" ענק בנתיבי איילון הודיעה היום רשת ישרוטל כי תהיה ראשונה בישראל שרקדני להקת בת שבע ייצרו ויבצעו פרסומות לישרוטל "חי" במופעים.
כל זה יקרה במופעי "רקדני בת-שבע יוצרים" שיועלה בסוזן דלל בתאריכים 23-26 ביוני 2004.
במסגרת פרויקט ייחודי זה נטלו על עצמם הרקדנים ליצור כוריאוגרפיות שיבצעו חבריהם הרקדנים. הם גם האחראים על כל תהליכי ההפקה: יצירה, שיווק, מכירות פרסום וכו'. מאחר והפרוייקט הוא דל תקציב העלה מפיק הפרוייקט, הרקדן סטפן פרי רעיון חדש ומקורי: לשלב "פרסומת ריקודית" במעברים בין יצירה ליצירה. הכוונה ליצור, במסגרת זמן קצרה וקצובה, כוריאוגרפיה עם תוכן פרסומי ולמכור אותה לחברות מפרסמות.
להקת בת-שבע פנתה לרשת מלונות "ישרוטל", עמה היא מקיימת זו השנה השלישית את מופעי "פאזה מורגנה" בפארק תמנע, והציעה לה לרכוש פרסומת כזו. רשת "ישרוטל", המנהיגה במלונותיה אירועי תרבות ואמנות בהשקעה כספית גדולה, "הרימה את הכפפה" והחליטה לרכוש את כל זמן הפרסומות במופעים אלה.
ממלונות "ישרוטל" נמסר כי החלטה זו היא המשך למדיניות של הידוק הקשר בין מותגי הרשת לאירועי תרבות בהם שותפה "ישרוטל": "אנפאזה במדבר" עם להקת בת-שבע, פסטיבל "קלאסי קאמרי" עם התזמורת הקאמרית הישראלית, מרתון תיאטרון עם התיאטרון הקאמרי וחגיגת פסנתרים בשיתוף עמותת ארתור רובינשטיין.