חברת "הולנדיה" רכשה את המותג "ארופלקס" במליון שקל - תפעיל את המותג באופן חיצוני ללא קשר ניהולי ל"הולנדיה".
- עד סוף השנה תפתח "ארופלקס" 5 סניפים ברחבי הארץ.
- מחירי מוצרי "ארופלקס" יותאמו לעשירון 5-7 וימלאו את הנישה בין מוצרי הפרימיום של "הולנדיה" לשאר המוצרים הנמכרים בשוק.
חברת "הולנדיה", המרכז להנדסת השינה, רכשה את מותג המזרונים "ארופלקס" במליון שקל.
אבי ברססט, מנכ"ל ובעלים של חברת "הולנדיה" מוסר כי "המותג "ארופלקס" יעבור שדרוג משמעותי ולשם כך, אנו נתבסס על ייבוא מיטות ומזרונים איכותיים ויוקרתיים מגרמניה ומשוויץ תוך מתן מענה מקצועי וייחודי לסובלים מבעיות גב".
המותג "ארופלקס" יופעל וינוהל באופן חיצוני ל"הולנדיה" כשבנוסף לשיטת השיווק הישיר, עליו התבסס המותג בעבר, תיפתח רשת חנויות נפרדת: בשבוע הבא תיפתח החנות הראשונה ברחוב מדינת היהודים בהרצליה-פיתוח ועד סוף השנה יפתחו עוד ארבעה סניפים בחיפה, ירושלים, ת"א ובאר-שבע.
עוד מוסיף ברססט כי "השינוי העיקרי יבוא לידי ביטוי באיכות המוצרים וברמת השרות הגבוהה תואמת "הולנדיה" בה הלקוח עומד בראש הפירמידה. מחירי מוצרי "ארופלקס" יותאמו לעשירון ה-5-7: מחיר ממוצע של מזרון זוגי ינוע בין 4000-5000 שקל ומיטה מתכווננת זוגית בין 10-13 אלף שקל.
כך, "ארופלקס" תמלא את הנישה בין מוצרי הפרימיום של "הולנדיה" לבין שאר המוצרים הנמכרים בשוק".
חברת "הולנדיה" תשקיע בפיתוח המותג סך של 5.5 מליון שקל: מליון שקל בפתיחת סניפים והיתר לפרסום.
חברת "הולנדיה", המתמחה בייבוא ושיווק מיטות מתכווננות יוקרתיות, הוקמה בשנת 1983 על-ידי יצחק ברססט המשמש כנשיא החברה והינה בבעלות המשפחה.