נדב פלטי, יו"ר קבוצת LDI ומנכ"ל מפל תקשורת הודיע היום על מינויו של דן רון לתפקיד מנכ"ל קבוצת LDI
LDI, הינה בעלת הזיכיון הבלעדי בארץ למותגי הילדים הבינלאומיים המובילים
דן רון, מכהן כיום כמנכ"ל חברת IMH International Media house וכמנכ"ל אוק אינטראקטיב.
נדב פלטי ,מנכ"ל מפל תקשורת , הודיע היום על מינויו של דן רון למנכ"ל חברת LDI, המייצגת בישראל את מותגי הילדים הבינלאומיים מבית וורנר ברוס(WB), דרים וורקס, MGA, יוניברסל, ויאקום, מרוול ו-4Kids. דן רון יחליף את סיימון פיליפיס, שעזב את הארץ וחזר ללונדון.
חברת LDI, מחזיקה היום בכ75% מנתח השוק של מסחור מותגי הילדים בארץ, שוק המגלגל מידי שנה כ-100 מיליון שקל.
החברה שהיא המובילה בתחום בישראל פועלת באמצעות בשיתוף פעולה עם הזכיינים והקמעונאים המובילים בישראל במסחור מותגים. בין המותגים הבולטים של החברה: כל דמויות הלוני טונס, שרק, ספיידרמן, בנות הפאוור פאף, בראט'ס,באטמן ועוד.
דן רון אמר עם מינויו כי, בשנים האחרונות חל גידול במגמת מיתוג מוצרים לצריכה. רק בצפון אמריקה מסתכם היקף המכירות של מוצרים ממותגי - אינטרטינמנט ב-כ70 מיליארד דולר ב2003. גידול של 19% בהשוואה ל2002.
לדברי דן רון, גם בארץ המגמה מתפתחת, מיתוג מוצרי צריכה באמצעות מותגים מעולם האינטרטינמנט, עונה על צרכי הצרכן ומעניק תחושת ביטחון בקניה נבונה ואיכותית ובנוסף תומך בערכים ותורם לאסוציאציות של המותג. כאשר אחד היתרונות המשמעותיים של מיתוג למסחור הוא חסכון רב של השקעות אדירות אשר דרושות לפיתוח ולהשקה של מותג חדש שאינו מוכר, שכידוע אחוזי החדירה נמוכים מאוד כ 4% בלבד.
דן רון הוסיף, כי הוא צופה הרחבת התחום במספר מגמות ופעילויות נוספות כגון פעילות סלולארית, אחד הדוגמאות הבולטות לכך הוא השקת הסרט שרק 2 על-ידי DTR בניהולו של יוסי פוקס ויורופאן מקבוצת יורוקום בפלטפורמה הסלולארית בארץ ובאירופה. וכן הרחבת תחום ה non- food בקרב רשתות השיווק הגדולות פילות בה DTR מתמחה.
דן רון, 36 בעל תואר שני בשיווק מאוניברסיטת Baruch ניו יורק, ותואר ראשון בניהול ותקשורת מהמכללה למנהל בת"א.
הוא מכהן משנת 2001 כשותף ומייסד של חברת IMH, מקבוצת מפל, המייצגת ומשווקת של תאגידי תקשורת ומדיה ישראליים ובינלאומיים כדוגמת MTV הבינלאומית ,CNN, ערוצי הספורט 5 וספורט 5+ וויוה.
כמו כן, מכהן דן רון כמנכ"ל "אוק אינטראקטיב" המציעה פתרונות אפקטיביים לשיווק, פרסום וקידום מכירות באינטרנט בטכנולוגיה ייחודית.
לפני כן שימש כסמנכ"ל שיווק בחברת תיא תקשורת וכמנכ"ל חברת נור פרסום חוצות.