|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מתחברים לצד האומנותי: מסלולי לימוד יצירתיים שמשלבים בין אמנות וטכנולוגיה
קבוצת ירדן
חופשה באירופה VS חופשה באסיה - מה עדיף יותר?

קרלסברג מציגה: מסע פרסום חדש

- הודעה מטעם קרלסברג
01/08/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נינה ברקן, יחסי-ציבור  |    |  טריואקס

קרלסברג מציגה: מסע פרסום חדש "Carlsberg Call"

סרט הפרסומת החדש הופק בשיתוף פעולה בין קרלסברג ישראל, ומטה קרלסברג הבינלאומי בהשקעה של כמיליון ש"ח.

קרלסברג ישראל, מבית מבשלות בירה ישראל, משיקה בימים אלה מסע פרסום חדש מבית היוצר של משרד הפרסום פובליסיס אריאלי. מסע הפרסום יכלול: סרטון טלוויזיה, עיתונות ושילוט חוצות בהשקעה כוללת של כ-4 מיליון שקל.

מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל, אמיר יפרח, אמר: "סרט הפרסומת החדש ממשיך את הקו היצירתי של קרלסברג הנשען על שפה תקשורתית מובהקת וייחודית המזוהה עם קרלסברג ומבדלת אותו בשוק הבירות. הסרט החדש לוקח צעד אחד קדימה סרט הפרסומת הקודם שלנו, "השריקות", שזכה להצלחה רבה בישראל ובעולם ושודר בלמעלה מ-15 מדינות. הפעם, במקום למכור ולשווק את הסרט החדש לחו"ל, הלכנו "הפוך", מטה קרלסברג הבינלאומי לקח חלק בתהליך בחירת והפקת הסרט והשתתף גם במימונו".

Carlsberg Call, ממשיך את הקו האסטרטגי של המותג באמצעות שפה המחברת ומקרבת בין אנשים שיש ביניהם מחסומים של: שפה, תרבות ורגש.

מהרגע שמישהו לוקח בקבוק קרלסברג ליד, כמו במטה של קסם, מתחילה תגובת שרשרת הסוחפת את כולם ומחברת בין אנשים.

סרט הפרסומת החדש מתרחש בפאב אופנתי ורועש ומתאר סיטואציה של חבר'ה צעירים עם חזות קוסמופוליטית יושבים בבר תוסס ושמח. בחור רואה בחורה ליד הבר, היא מוצאת חן בעיניו, הוא מצמיד את בקבוק בירת הקרלסברג שלו לאוזניו, כאילו היה טלפון, ואומר "דרניק, דרינק". כך נוצרת סיטואציה בה בקבוק הקרלסברג הופך לאמצעי תקשורת בין הדמויות השונות בסרט, כאשר המכנה המשותף בין כולם הוא בירה קרלסברג.

מוסיקת הרקע משחקת תפקיד חשוב ואינטגרלי בסרט הפרסומת והפעם נבחר השיר הסוחף של הבלוז בראדרז - I NEED YOU.

כותרת: Carlsberg. probably the best beer in the world

קרדיטים:

מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן
מנהלת לקוחות: מיכל צרפתי-אפרת
תקציבאי בכיר: יניב פיינשניידר
מפיקת משרד: אוסנת אבן-איתן
קופירייטר: מולי הלפמן
ארט דירקטור: כרמון פלד
מנהלת מחקר ואסטרטגיה: עטרה בולר
פלנר: אלעד הרמל
עורך: שי אפלברג
במאי: שחר סגל
חברת הפקה: pov
מלהקת: לבנה חכים
פוסט: גראביטי
לקוח: אמיר יפרח-מנהל שיווק
רונן בן נון-מנהל מותג
הסרט צולם במסעדת "לבן" בהרצליה פיתוח.

בתמונה:

1. טליה לנדא (עם שיער כהה), רקדנית מקצועית בלהקת המחול בת שבע, ששיחקה בין היתר גם בסרט הפרסומת הקודם של קרלסברג.

2. שני ברייטר (בלונדינית עם סרט על הראש)- גם רקדנית מקצועית שהשתתפה בעבר במספר פרסומות.

תאריך:  01/08/2004   |   עודכן:  01/08/2004
נינה ברקן, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הנקניקיות של זוגלובק חוזרות עם המורדים ללימודים:
משרד יחסי הציבור "בר-תקשורת" קיבל את תקציב יחסי הציבור
מבשלות בירה ישראל, יבואנית ומשווקת בירה גינס בישראל, מציגה לראשונה מארז מבצע ייחודי בו ארבעה בקבוקי גינס וכוס ממותגת גינס באיוריו המפורסמים של הצייר הבריטי הנודע ג'ון גילרוי במתנה.
1,000 ילדי שדרות וקריית שמונה יוזמנו כאורחים מיוחדים של חברת קוקה-קולה במהלך ערבי הכפר כחלק מתרומתה של החברה לקהילה.
שטראוס מהדרין נכנסת לראשונה לקטגורית היוגורט דיאט עם דנונה דיאט למגזר החרדי תחת הכשרות המהודרת של הרב לנדא
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
כאשר התרחבות תופעת סרבנות המילואימניקים החלה לכרסם בלכידות הצבא, נזדעקו בכירי צה"ל להתריע כי קיימת סכנה של ממש לפגיעה אנושה בכשירות צה"ל
איתמר לוין
איתמר לוין
קיים קשר ישיר בין הבקשה להוציא צווי מעצר לנתניהו וגלנט לבין "הרפורמה המשפטית"    כיצד נתניהו נותן לסינוואר את המטרה האסטרטגית לשמה יצא למלחמה
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
המגפה שהשמידה את קיפודי הים באילת התפשטה לאוקיינוס ההודי ומאיימת להשמיד אוכלוסיות קיפודי הים בכל העולם    קיפודי הים נחשבים ל"שומרים" של שוניות האלמוגי. החוקרים מתריעים: מדובר במגפה...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אני קושר את הנרפות והעלמת העין של משטרת ישראל ממעשי ההצתה וביזת הרכוש עם משנת השר לביטחון לאומי, הדורש להתייחס לתושבי עזה על-פי הוראת הצווי המקראי לגבי העם העמלקי - להשמידם מעולל ו...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
כחלק מהמסורת המתהווה לנגד עינינו אי-אפשר שלא לדרוש מהעיתונאי נדב אייל לעשות מעשה 'ירון אברהם', ולחשוף את המקור העיתונאי שמסר לו את ההודעה שפרסם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il