אבקת הכביסה אריאל פלטינום ומלון קינג דיויד בקמפיין משותף
הקמפיין בעקבות חתימת שת"פ ראשון מסוגו במסגרתו יודגשו הסטנדרטים הגבוהים של הסוויטות במלון המלך דוד אשר בחרה במותג המוביל "אריאל פלטינום".
החברות יעלו בקמפיין פרסום ופעילות קד"מ רחבי היקף בהשקעה של כ-6 מיליון שקל.
הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי נחתם בין פרוקטר אנד גמבל, באמצעות - "אריאל פלטינום" - מותג אבקת הכביסה המוביל בישראל לבין מלון "המלך דוד" בירושלים, היוקרתי שבמלונות ברשת מלונות דן.
במסגרת שיתוף הפעולה יוצגו ערכי המצויינות והמחוייבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר שמעניקים גם "אריאל פלטינום" וגם הסוויטה המלכותית של קינג דיוויד.
קמפיין רחב היקף שכותרתו: "אריאל פלטינום הבחירה של המלך דוד" יעלה החל מהשבוע הבא בטלוויזיה ובעיתונות, באמצעות משרד הפרסום, באומן בר ריבנאי. בנוסף יערכו גם פעילויות קד"מ יוצאות דופן.
ההשקעה בשיתוף הפעולה, מוערכת בכ-6 מליון שקל.
מלון "המלך דוד" בירושלים הוא חלק מרשת מלונות דן, הרשת הישראלית הגדולה ביותר בישראל והמונה 12 מלונות ברחבי הארץ.
המלון הוא גם חלק מהרשת הבינלאומית של Leading Hotels of the World ויחד עם מלון דן ת"א הם המלונות הישראלים היחידים ברשימה. השנה אף נבחר במקום ה-3 ברשימת עשרת בתי המלון הטובים ביותר במזרח התיכון ואפריקה, על-ידי המגזין העולמי TRAVEL & LEISURE.