"ניופאן", יבואנית מוצרי החשמל הגדולה בישראל, נציגת "דלונגי", ו"מג'ימיקס" בישראל, עולה ביום שישי, באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", בסדרת קמפיינים לקראת החג שמציעה החברה על המותגים "דלונגי" ו"מג'ימיקס".
הקמפיין יתמקד במוצרים החדשים שמציגה ניופאן לחגים, ביניהם: מכונת האספרסו החדשה של "דלונגי", בעלת הפטנט הבלעדי לחברה: CRF - כאשר פולי הקפה נטחנים ברגע ההכנה לכל כוס במיוחד על מנת להבטיח טריות מירבית וארומה חזקה ודוד קומפקטי המחמם במהירות ושומר על הטמפרטורה אידיאלית הרצויה בהכנת כל כוס קפה.
בתחום התנורים - החידוש האחרון - תנור "דלונגי" ברוחב 1 מטר ולצדם כיריים, מיקרוגלים, מגהצים, מכונות כביסה ומעבדי מזון של המותגים "דלונגי" ו"מג'ימיקס".
הקמפיין יכלול עיתונות ארצית בתקציב של כ-1 מיליון ש"ח.