המכללה האקדמית נתניה יוצאת בקמפיין אינטרנטי באמצעות דוטומי לפרסום התואר הייחודי בבנקאות ושוק ההון
המכללה האקדמית נתניה יוצאת בקמפיין פרסום אינטרנטי באמצעות דוטומי שמטרתו לחשוף את התואר הייחודי בבנקאות ושוק ההון. בנוסף, תפרסם המכללה במסגרת הקמפיין את התואר בביטוח, שייחודי למכללת נתניה.
מטרת הקמפיין היא להעביר מידע לכל המתעניינים השונים בנוגע לתארים השונים, תוך התייחסות לבלעדיות על התארים מתחום הביטוח והבנקאות ושוק ההון.
הקמפיין יופיע בפני גולשים הרשומים במועדון הלקוחות האינטראקטיבי של מכללת נתניה על גבי באנרים בפורטלים הפופולריים כמו: וואלה, YNET, NRG, לילה, נענע, תפוז, דה מרקר, ONE, ואחרים.
טכנולוגיית דוטומי מאפשרת קבלת מסרים אישיים מחברות ומותגים באמצעות באנרים אישיים באינטרנט. טכנולוגיה זו תאפשר למכללת נתניה למנף את פעילות המכללה וליצור תקשורת עם הלקוחות הרשומים במועדון הלקוחות המקוון. לקוחות אלה ייהנו ממידע אישי אודות התארים השונים ומסלולים חדשים.
אודות דוטומי
חברת דוטומי פיתחה ערוץ תקשורת פרסומי ואישי, המאפשר לחברות ומותגים להעביר מסרים שיווקיים באמצעות באנרים פרסומיים באינטרנט. הבאנרים האישיים מופיעים בפני הגולש, אשר נרשם לשירות באמצעות חברה או חברות עימן הוא מעוניין להיות בקשר. כיום רשומים לטכנולוגיה של דוטומי מעל 160,000 גולשים בישראל. בין לקוחות דוטומי: אמריקן אקספרס, באדג'ט, זר פור יו, אורנג', ישראכרט, בלוקבאסטר, כיתן, פיצה מטר, אל על, ישרוטל, שרתון, סטימצקי, צבר, ענק הוידאו, אופיר טורס, לי קופר, המכללה האקדמית נתניה, אופרן הולידיי אוטו, באג מחשבים.