קמפיין אלקטרוני - לעדשות המגע של ג'ונסון & ג'ונסון
ג'ונסון & ג'ונסון, יצרנית עדשות ACUVUE, יוצאת בקמפיין ייחודי, שמטרתו הטמעת היתרון של עדשות המגע שהיא מייצרת: חסימת קרניים אולטרה סגולות (UV).
הקמפיין מתבצע באמצעות דאטה פרו פרוקסימיטי.
המודעות לסכנה שבקרינת השמש עלתה מאוד בשנים האחרונות והוטמעה בעיקר בתחום שיזוף העור וההגנה על העיניים באמצעות משקפי השמש, אך לעומת זאת, כמעט שאין מודעות לכך בתחום עדשות המגע.
סדרת עדשות המגע של ACUVUE היא בעלת הגנה מפני קרניים אולטרה סגולות, ועל כן מומלץ להעדיפן, במיוחד בקיץ.
חברת ג'ונסון & ג'ונסון החליטה לצאת בקמפיין שידגיש את היתרון המיוחד של העדשות, וזאת באמצעות קמפיין שיווק ישיר בדואר האלקטרוני, ללקוחות פוטנציאליים שמסרו פרטיהם במבצע קודם של החברה.
הקמפיין מתבצע על-ידי דאטה פרו פרוקסימיטי, סוכנות השיווק הישיר של ג'ונסון & ג'ונסון, ונלווה לו מבצע מיוחד: הרוכש 2 אריזות של עדשות מגע ACUVUE יקבל כשי קרם הגנה של ד"ר פישר.