הקופון של המדינה מרחיב את פעילותו בתחום הקופונים
מציג לראשונה בישראל קופונים לרכישת מכוניות וקופונים ללימוד נהיגה וקופונים לנופש במלונות במחירים חסרי תקדים - הטובים ביותר בארץ.
חברת הקופון של המדינה, המובילה תרבות צרכנית חדשה לשימוש יעיל בקופונים, מרחיבה בימים אלה את פעילותה וממשיכה לחדש עם השקת חוברת קופונים שתצורף לעיתוני סוף השבוע בתפוצה של כ-1 מיליון עותקים בכל רחבי הארץ.
בין החידושים בחוברת החדשה קופונים לרכישת מכוניות מרשת סנטרל SIXT, קופונים ללימוד נהיגה באמצעות שניידר, קופונים לחופשות בארץ במחירי עלות וקופונים לנופש במחירים אטרקטיביים.
יובל טל, מנכ"ל הקופון של המדינה: "הקופון של המדינה נותן מענה אמיתי לצרכנות נבונה ולאחר שהציבור הרחב השכיל ולמד לעשות שימוש בקופונים לרכישת מוצרי חשמל וצריכה, ביגוד, סגנון חיים, טיפוח אישי ומסעדות, החלטנו להרחיב את הפעילות גם לתחום הרכב ולימודי הנהיגה ולהעניק לצרכנים אפשרות ליהנות מהמחירים האטרקטיביים ביותר בארץ".
לדוגמה: פיאט פונטו יאנג מודל 2003, נפח מנוע 1,250 ידנית, מוצעת במחיר קופון של 46,999 שקל במקום 59,000 שקל. פיאט דובלו מוצעת מודל 2003 מוצעת במחיר של 67,999 שקל במקום 90,000 שקל, פורד פוקוס 2001 ב-62,999 שקל במקום 76,725 וטויוטה קרולה 2002 ב-74,999 שקל במקום 86,000 שקל.
במסגרת חבילת הנהיגה עם רשת בתי הספר שניידר, קורס תאוריה במחיר של 350 שקל במקום 589 שקל, רישיון רכב בקבלנות על גיר רגיל עד 2 טסטים + תאוריה עם שיעורי נהיגה ללא הגבלה ב-2,650 שקל במקום 2,900 שקל ועוד.
בנוסף, מציעה חוברת הקופונים חבילות משפחתיות ברשת מלונות קלאב הוטל בטבריה ובאילת באמצעות הדקה ה-90 במחירים חסרי תקדים, כאשר המחיר מתייחס לאירוח של עד 6 אנשים בסוויטה במחיר של 529 שקל כהטבה בלעדית לסופי שבוע או באמצע השבוע.
לצד החברות החדשות שהצטרפו לקופון של המדינה, ניתן למצוא בחוברת החדשה מגוון רחב של מותגים במחירי עלות של החברות המובילות ביניהן רשת החשמל א.ל.מ, best buy, סנסור, מחסני חשמל, געשים, TAG מחשבים, DMO, אופטיקה הלפרין, איסתא, הדקה ה-90, אופטיקה בליסימה, מלך הצעצועים, נאקו, בסט רהיט, רוסטו, יוניק סנטר, משקפשים, NUMBERONE, אמריקן לייזר, נאטורפיל ועוד.
הקופון של המדינה הינו מיזם מבית חברת "הקופון של ישראל" בע"מ. החברה נוסדה בתחילת 2003 וחזונה להוביל בתחום חידושי הקנייה בישראל. צוות החברה עמל רבות בגיבוש תוכנית אסטרטגית ובלמידת תחום הצריכה והמדיה בארץ. מנכ"ל החברה, יובל טל, איש עסקים יוצא צבא, בעל תואר שני במנהל עסקים. יו"ר החברה הוא ארי כהן, פרסומאי ומנהל שיווק ברדיו 91FM.