פריגת משיקה מהדורה מוגבלת של נקטרים לחורף
פריגת מציגה שילובים חדשים ומרגשים של מיצי פירות העונה במהדורה מוגבלת לעונת החורף.
פריגת, המתמחה בייצור מוצרים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, ממשיכה לבסס את מעמדה בקטגוריית הנקטרים.
לאור הצלחת המהדורה המוגבלת שהשיקה פריגת בקיץ האחרון בטעמים מפנקים של: תות-פסיפלורה, אננס-בננה ואפרסק-משמש, יוצאת פריגת עם סידרה חדשה של נקטרים והפעם בשילוב טעמים חדשנים ומרגשים: אגס גויאבה רימונים תפוחים ותפוח קינמון המיועד לשתיה חמה או קרה על-פי בחירת הצרכן.
סדרת הנקטרים החדשים של פריגת ייחודית בשוק והותאמה במיוחד לטעמו של הצרכן הישראלי, הסידרה מבוססת על פירות שנקטפים בעונת הסתיו והחורף. הטעמים בסדרה נבחרו לאחר מחקרי טעימה שביצעה פריגת וזכו לתגובות נלהבות. בפריגת צופים כי סידרת הטעמים החדשה תמשיך לבסס את מעמדה בשוק המשקאות ותהווה חידוש מפנק לעונת החורף.
שוק הנקטרים נאמד בכ-180 מיליון שקל בשנה. מדו"ח נילסן אוגוסט 2004 (שוק מאורגן - כספי) עולה כי לפריגת נתח שוק של 30%. שוק הנקטרים צמח בשנה האחרונה ב-6% אחוז (נילסן) פריגת צמחה ב-7%.
אודות פריגת
פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (הנשלטת ע"י קוקה קולה ישראל) 33.3%.
תשלובת פריגת המעסיקה כ-450 עובדים, הוקמה ב-1942 עם ייסודו של מפעל "גת" בקיבוץ גבעת חיים והינה החברה המובילה בשוק בתחום המיצים הסחוטים, הנקטרים, הקפואים, הרכזים והמשקאות הקלים.