אסם-נסטלה מעלה קמפיין לקטגוריית דגני הבוקר לעידוד צריכת סידן בקרב ילדים:
"סידן לגדול עליו"
היקף ההשקעה כמיליון ש"ח.
"אסם נסטלה" מעלה, היום, יום ה', ה- 4.11.04, קמפיין לדגני הבוקר המובילים של נסטלה, לעידוד צריכת סידן בקרב ילדים. בהיקף השקעה של כמיליון ש"ח.
הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום "מקאן אריקסון", הינו תחת הסיסמה "סידן לגדול עליו" והוא מתייחס לחמישה מוצרים מובילים של החברה, אשר הינם מועשרים בסידן: האני נאט צ'יריוס, טריקס, נסקוויק סינימיניס ולראשונה דגני בוקר במבה.
הקמפיין מדגיש את החשיבות בצריכת דגני הבוקר של אסם-נסטלה המועשרים בסידן - מנת דגני הבוקר של נסטלה עם חצי כוס חלב מספקת 20% מצריכת הסידן היומית המומלצת לילדים.
בקמפיין, מופיע ילד קטן בחצר ביתו, המנסה לקלוע לסל ללא הצלחה. הוא מסתכל בייאוש, לעבר הסל הגבוה ואומר לעצמו, "אוף! אני קטן מדי!". הילד חוזר לביתו במהירות ואוכל צלחת עמוסה בדגני הבוקר של אסם-נסטלה, המועשרים בסידן. לאחר שרוקן את הצלחת הוא שב לחצר, מנסה לקלוע בשנית - ומצליח.
איציק צאיג, סמנכ"ל השיווק של אסם מסר כי "כחברה מובילה במשק הישראלי, אסם-נסטלה רואה חשיבות עליונה בהגברת המודעות לערכם הבריאותי הגבוה של דגני בוקר מועשרים בסידן. אנו מציעים לצרכנים שילוב מנצח של דגני בוקר בטעמים אהובים ומגוונים, המספקים גם ערכים תזונתיים, החשובים להתפתחותם התקינה של הילדים".
הקמפיין יימשך כשלושה שבועות ויכלול תשדירי טלוויזיה ועיתונות ופעילות בנקודות המכירה.
קרדיטים:
מנהל לקוחות: אורון צל.
מנהלת קריאייטיב: קרן קיי.
סופרוויזרית: מיכל יוסיפון.
תקציבאית : שירלי גל.
מפיקת משרד: הדס יוסיפון.
מדיה פלנרית: ורד שורגי.