רשת אופטיקנה מעמיקה את הקשר עם לקוחותיה: כהמשך למהלך המיתוג משיקה אתר אינטרנט חדש ראשון מסוגו בתחום האופטיקה בארץ בהשקעה של 200 אלף דולר
www.opticana.co.il האתר מהווה נדבך נוסף במהפכת האופטיקה אותה מתכננת הרשת לבצע ויציע פתרון מהיר לבעיות און ליין.
חברת אופטיקנה משיקה אתר אינטרנט חדש ראשון מסוגו, כחלק ממהלך להעמקת הקשר היומיומי עם לקוחות הרשת ויצירת ערוץ תקשורת נוסף עם לקוחות החברה וקהלי יעד פוטנציאליים שיהווה חלק במערך שירות הלקוחות של החברה.
האתר החדש המהווה צעד נוסף במהפכת האופטיקה עליה הכריזה החברה במסגרת מהלך המיתוג מחדש שיישומו יושלם עד סוף השנה, מציע לגולשים מענה מהיר לכל בעיה בתחום האופטיקה באמצעות פורום מומחים פעיל, ובנוסף כולל למעלה מ-1,000 דגמי משקפי שמש ומשקפי ראיה וכן למעלה מ-50 מותגים של משקפיים אופנתיים מתוך קולקציית הרשת.
מאיר רסין מנכ"ל הרשת מסר כי: "מטרתו המרכזית של האתר הינה בראש ובראשונה להוות מרכז מידע לצרכנים בכל הקשור לתחום האופטיקה בכלל ולחברה ולמוצריה בפרט, וכמו כן ליצור תמיכה תדמיתית במותג שבסופו של דבר תביא להגברת המכירות.
לדבריו: אתר האינטרנט מהווה נדבך נוסף במהפכת האופטיקה בישראל ולראשונה יוכל קהל היעד להתחבר און ליין למידע ולתכנים שמעניינים בתחום. מטרת האתר הינה להבליט את המהלך השיווקי אותו החלה הרשת ליישם שכולל הקניית ערכים רגשיים כמו אופנתיות, טרנדיות ו-FUN לתחום האופטיקה בכלל ולמותג אופטיקנה בפרט, ומיצוב משקפי הראייה ומשקפי השמש כאביזר אופנה לכל דבר".
עוד הוסיף רסין כי מסקר שערכה אופטיקנה בקרב 500 נשאלים בגילאי 14-50 הצורכים מוצרי אופטיקה, עולה כי כ-83% מהם גולשים באינטרנט, כאשר 46% מתייעצים און ליין בפורומים שונים, ו-38% מבצעים קניות און ליין".
עוד העלה הסקר כי 81% מצרכני האופטיקה היו מעוניינים להתעדכן בחידושים בתחום און ליין, 28% סבורים שאין כיום באינטרנט מספיק מידע רפואי מהיר ונגיש על בעיות בתחום הראייה, וכי 73% מצרכני עדשות המגע היומיות או השבועיות היו מעוניינים לרכוש את המוצר מבלי להגיע לחנות אחת לשבוע או לחודש.
האתר שפותח על-ידי חברת קומרקס תוכנן באופן ידידותי לגולש, כך שכל אחד יוכל לטעום מעולם התוכן של אופטיקנה, להתעדכן, לראות ולבחור את המוצר ולקבל מענה מהיר, יעיל ואדיב בכל שאלה שמתעוררת. בשלב ב', יהפוך האתר לאתר מכירתי ויהווה ערוץ שיווקי נוסף של הרשת.
התכנים אותם ניתן למצוא באתר הינם: אודות החברה , מגוון מוצרי החברה, מועדון חברים המעניק הטבות מיוחדות , קופוני הטבה מיוחדים לרכישת משקפיים, הנחות ופעילויות שבלעדיות למועדון, מילון מושגים בתחום האופטיקה, מאמרים מקצועיים ולראשונה, פורום פעיל של מומחים שעונה על שאלות בנושא האופטיקה ורפואת עיניים.