לאחר ארבע שנים ללא פרסום - רשת "הולנדיה" מעלה קמפיין תדמיתי
היקף הקמפיין כמליון וחצי ₪ יתמקד בפרסום בטלוויזיה ובעיתונות הארצית.
חברת "הולנדיה", המרכז להנדסת השינה, מעלה קמפיין תדמיתי, באמצעות משרד הפרסום מורדי & גורן, לאחר ארבע שנים ללא פרסום.
את הקמפיין שיכלול סרט טלוויזיה ומודעות בעיתונות הארצית, יובילו הדוגמנית קטיה גלי והשחקן זוהר ליבה.
הסרט מציג את השניים בסיטואציות של כיף, פינוק, אינטימיות וחושניות במיטה.
אבי ברססט, מנכ"ל חברת "הולנדיה" מסר כי "הסיבה שהחלטנו לצאת בקמפיין תדמיתי ולא מכירתי הינה פועל יוצא של המתרחש בשוק היום. הפרסום של הולנדיה נותן דגש על התחושה הנעימה ולא הרד סייל".
הסיסמא שתוביל את הקמפיין: Lets stay in bed
הקף הקמפיין כמליון וחצי שקל.
משרד הפרסום: מורדי & גורן
מנהל קריאטיב: אסי יריב
ארטדירקטור: בוריס זידמן
סופרוויזר: דקלה מלמוד
חברת הפקה: אוג
יחסי ציבור: לב תקשורת