שוקי זיקרי ו-,M.A.C חברת האיפור הבינלאומית, פותחות
2 חנויות במספרות הרשת
שתי חנויות ראשונות של M.A.C בקונספט של חנות בתוך חנות
ייפתחו בסניפי רשת שוקי זיקרי ברעננה ובבאר שבע
בהשקעה כוללת של 1,100,000 ש"ח.
רשת שוקי זיקרי ו-M.A.C, מותג האיפור הבינלאומי יפתחו חנויות M.A.C בקונספט של חנות בתוך חנות בסניפי שוקי זיקרי. כחלק ממדיניות חברת M.A.C הבינלאומית, בחרה חברת אלקליל, משווקת ויבואנית בלעדית של M.A.C בישראל ברשת שוקי זיקרי כשותפה אסטרטגית.
במסגרת השיתוף העסקי ייפתחו בתחילת 2005 שתי חנויות נוספות של M.A.C בסניפי הרשת ברעננה ובבאר שבע בהשקעה כוללת של 1,100,000 ₪. בימים אלו החל תהליך גיוס מנהלים, מאפרים ועובדים לחנויות והכשרתם לפי המודל הקיים בחו"ל על-ידי צוות שוקי זיקרי ועל-ידי הנהלת המותג העולמי.
שני המותגים "שוקי זיקרי" ו-MAC מתבססים על ערכים דומים של אופנתיות, חדשנות ומובילות, ופונים לאותו קהל יעד. במסגרת שיתוף הפעולה המקצועי-אסטרטגי יתקיימו בין שני המותגים פעילויות שיווקיות משותפות, ביניהן הפקות אופנה ואירועים להמחשת המראה הכולל ("TOTAL LOOK") של איפור ושיער.
תכנון ועיצוב החנויות יבוצע על-ידי אדריכל החברה בניו-יורק על פי קונספט העיצוב העולמי של M.A.Cעל מנת שיהיו זהות לחנויות המותג בעולם.
שתי החנויות החדשות יציעו את מגוון רחב הכולל כ-850 מוצרים מתוך קולקציית M.A.C, אשר משיקה בכל שנה כ-11 מראות איפור במהדורות ייצור מוגבלות. הקולקציה כוללת בין היתר: מייק-אפ, צלליות, שפתונים, מסקרות, עפרונות איפור, סומק, פודרות, קונסילרים, בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ולפנים ועוד.
הרברט גרינרר, מנכ"ל חברת אלקליל: "מותג האיפור M.A.C החל את דרכו בקנדה ע"י מעצב שיער ומאפר אשר דגלו ב"טוטאל לוק" המורכב מעיצוב שיער ומאיפור. שוקי זיקרי הינו המוביל והמתווה את אופנת השיער בישראל, ואחד ממעצבי השיער המובילים בעולם ולכן, הבחירה ברשת שוקי זיקרי כשותף לפילוסופיה של M.A.C בישראל היא בחירה טבעית".
מייק זיקרי, מנכ"ל בית "שוקי זיקרי": "כל ענפי המותג 'שוקי זיקרי' מתמחים בתורת הטיפוח והיופי הנשי, החל מהעומד בראשה, דרך רשת המספרות, קווי המוצרים ועוד. למותג תפיסת עולם וראייה כוללת של יופי מכף רגל ועד ראש והאיפור הנו חלק בלתי נפרד ממנה. לפיכך, החיבור עם מותג האיפור M.A.C היה מתבקש ואך טבעי. אנו רואים בשיתוף הפעולה חיזוק לשני המותגים".
שוק האיפור בישראל נאמד בכ-330 מליון שקל בשנה, מתוכו מהווה האיפור המקצועי כ-20%.
על חברת M.A.C:
שמה של חברת M.A.C מייצג את ראשי תיבות של Makeup Art Cosmetics (קוסמטיקה של אמנות איפור). M.A.C נחשבת לאחד הכוחות הפופולאריים והמשפיעים ביותר בקוסמטיקה המודרנית. החברה נוסדה ב-1984 על ידי פרנק טוסקן, אמן איפור וצלם ופרנק דיאנג'לו, מעצב שיער, כדי לתמוך בצרכים המיוחדים של אמני איפור מקצועיים לתנאי התאורה והסטודיו התובעניים שבהם הם עובדים. בשנת 1998 נרכשה M.A.C על-ידי חברת אסתי לאודר, ונמצאת כיום בבעלותה המלאה. ל-M.A.C למעלה מ-725 נקודות מכירה ב-50 מדינות מסביב לעולם.
על רשת המספרות "שוקי זיקרי":
רשת המספרות "שוקי זיקרי" הינה פורצת דרך בעולם היופי והאופנה הישראלי. מעמדו של שוקי זיקרי כמוביל שוק, כמחדש ויוצר מגמות, הן בישראל והן בעולם הולך ומתחזק במשך השנים. שוקי וצוותו הבכיר עורכים תצוגות ברחבי העולם. הרשת, בבעלות פרטית של מייק ושוקי זיקרי הוקמה בשנת 1985. הרשת מונה כיום 13 סניפים, ביניהם 3 מרכזי הדרכה, ומעסיקה כ-170 עובדים. לאחרונה הושקה בהצלחה מרובה סדרה בת 30 מוצרים לעיצוב השיער תחת שם המותג "שוקי זיקרי", המשווקת בכל רשתות הפארמים.