קמפיין דור 3 של orange ישראל "חוויה בעוצמה שלא הכרת"
זוכה להכרה בינלאומית וחוצה גבולות
Costance Capdenat מנהלת המותג הבינלאומי ציינה במהלך כנס המותג השנתי של orange שהתקיים בפריז כי אסטרטגיית התקשור והמדיה זכו לתשואות רבות- עוצמת החוויה וההיקפים הנרחבים הובילו את הקמפיין להצלחה אדירה חסרת תקדים.
במסגרת הכנס צוין לשבח גם קמפיין המותג no logo של orange ישראל שפורסם בחודש יולי האחרון.
Costance Capdenat מנהלת המותג הבינ"ל הציגה את הקמפיין בדברי הפתיחה שלה וציינה לשבח את עבודת צוות orange בישראל בשמירה על חוזקת, איכות ועוצמת המותג.
"לצאת בקמפיין של חברה ללא תקשור לוגו וללא אזכור שם המותג - חלום ושאיפה של כל מותג בעולם".
Alex batchelor מנכ"ל orange global חיזק את דברי Costance Capdenat בכך שפנה לכל נציגי orange מהמדינות שנכחו בכנס בשאלה איזו מדינה יכולה לפרסם את הסרט שעשתה ישראל במדינתו. התשובה השלילית בקרב כולם הוכיחה כי ב-orange ישראל המותג החזק והמוביל ביותר.
גדעון עמיחי, מנהל קריאטיב ראשי בשלמור אבנון עמיחי / Y&R "זה מחמם את הלב לראות את ההכרה הבינלאומית הרחבה שזוכה קמפיין orange לדור השלישי.
orange ישראל, בחרה להשיק את הדור השלישי לפני רוב מדינות orange בעולם, והמשימה הייתה לייצר קמפיין נועז אחר ובולט שיוכל לשמש גם מדינות נוספות בהחדרה.
זה לא סוד שאיכות הפרסום הישראלית מיישרת קו עם העולם, ובמקרה של סרטון הדור השלישי, מוכחת גם יכולת הפקה ברמה בינלאומית מהגבוהות והמורכבות ביותר".
בתחילת חודש דצמבר התקיים בפריז כנס המותג השנתי של orange.
בכנס השתתפו נציגים מ-15 מדינות orange ברחבי העולם.
משתתפי הכנס התרגשו מאד מהשקת הדור השלישי של orange ישראל שהיא למעשה מדינת orange הראשונה שהשיקה מעל הקו בקמפיין גדול את שרותי הדור השלישי.
כשבוע לאחר השקת הדור השלישי בישראל,השיקה orange צרפת את הדור ה-3 ואנגליה שהשיקה רק ב-BTL.