משרד הפרסום גיתם יצר קמפיין פרסום בתרומה ליום ההתרמה הארצי לאומי למען נפגעי אסון הצונאמי
החל ב-1.2.05 בחסות נשיא המדינה מר משה קצב.
הקמפיין כולל: מודעות, שילוט באוטובוסים ותשדירי טלוויזיה ורדיו.
היום - ה-26.1.05, היום ה-30 מאז אירע האסון הנורא.
משרד הפרסום גיתם BBDO, יצר עבור מטה החרום הלאומי למען נפגעי אסון הצונאמי, קמפיין פרסום לקראת יום ההתרמה הארצי לאומי שחל ב 1.2.05
הקמפיין כולל: מודעות בעיתונים, תשדיר רדיו, תשדיר טלוויזיה ושילוט אוטובוסים והוא יחל היום - 25.1.05 וימשך עד יום ההתרמה - 1.2.05 כולל.
המסר המלווה את הקמפיין: "בשבילנו אלה החדשות של אתמול. בשבילם זאת המציאות של היום - באו נחזיר להם את התקווה".
צוות יוצרי הקמפיין מגיתם BBDO הם : סמנכ"ל קריאטיב - אסי שביט. מנהלי קריאטיב: ערן ברקן, רומם סרנגה, גל פורת, סמנ"כל לקוחות: ערן גרינברג, מנהלת לקוחות: שירלי כהן, תקציבאית: אסנת טאוב, ע' תקציבאי: אילן מנסור, מנהלת הפקה: שירלי זלצמן,מפיקה: ליאת משה, סאונד: סאונהאוס,עורך: בועז מן
יום ההתרמה הארצי למען נפגעי אסון הצונאמי מאורגן ע"י מטה החרום הלאומי של המועצה הלאומית להתנדבות ,המאגד בתוכו את פורום ישראאייד - ארגוני סיוע בינלאומי והעולם היהודי, מד"א וכל ארגוני ההתנדבות בישראל.
עו"ד אורי סלונים נשיא וראייטי העולמי ויו"ר הפורום הציבורי של מבצע ההתרמה, מסר, כי הכספים שיגויסו מהציבור הרחב ישמשו להמשך שיגור משלחות מתנדבים של מטה החרום הלאומי המספקות לפליטים מזון , תרופות וטיפול ייעודי מקצועי בעיקר בילדים ופעוטות שנותרו יתומים וללא קורת גג. דגש מיוחד מושם ע"י המשלחות בטיפול בילדים הסובלים מתסמונות פוסט טראומטיות, זאת על רקע העדויות המצטברות על התעמרויות והתעללויות נוראיות בחלק מהילדים ניצולי האסון.
לדבריו המטרה העומדת בפני מטה החרום הלאומי היא לגייס סכום של 10 מליון שקל לטובת נפגעי "אסון הצונאמי".
שבוע ההתרמה יפתח ביום א', 30.1.05 בטקס בבית נשיא המדינה, מר משה קצב שנתן את חסותו ליום ההתרמה ולמאמץ הלאומי.
מנכ"לית משרד החינוך הגב' רונית תירוש , נתנה אישור מיוחד לערוך את יום התרמה בצמידות, ככל שרק ניתן היה לאסון הנורא, באמצעות עשרות אלפי תלמידי בתי הספר שיעברו מבית לבית ויתרימו את אזרחי ישראל.
תרומות ניתן להעביר למוקד ההתרמה הממוחשב שמספרו: 057-7400030