ml השקיעה במהלך שמטרתו מתן פתרון אופנתי אמיתי ומקצועי לנשים חצי מליון דולר.
רשת ml המתמחה באופנת נשים, הכשירה את כל המוכרות הבכירות ומנהלות הסניפים, ומעתה ישמשו כסטייליסטיות אופנה בסניפי הרשת.
במסגרת הקונספט הייחודי והראשון מסוגו ברשת אופנה ישראלית, יתאימו מנהלות החנויות פתרונות אופנה לפי צרכים ספציפיים של כל לקוחה ולקוחה, ובנוסף יתנו מענה בתחומי האביזרים והתאמתם לכל בגד ובגד.
ההכשרה התבצעה באמצעות סדנאות מקצועיות במהלך החודשיים האחרונים, בהן השתתפו 250 מנהלות סניפי הרשת ועובדי ההנהלה.
הסדנאות כללו לימודי אופנה, תדמיתנות, מדידות, התאמות צבע, גזרות ומידות, כמו כן למדו המנהלות את הגישה המובילה והחדשניות בעולם האופנה הבינלאומי הנקראת "התאם ולבש".
בראש צוות המרצים והמנחים עמדו גיל פרץ - יו"ר המרכז לאימונים בעסקים, אורי גלעדי - סטייליסטית בכירה, יעל נאמן - מעצבת אופנה בכירה, וצוות מנחים של המרכז לאימונים בעסקים.
לדברי אבי מלכה מבעלי ml: "החברה השקיעה חצי מיליון דולר במהלך שהינו הראשון מסוגו ברשת אופנה ישראלית במטרה להעניק ללקוחה הישראלית ערך מוסף אמיתי בקנייה הכולל חווית קניה רגשית לצד קנייה פונקציונאלית התואמת את צרכיה האופנתיים של כל לקוחה על פי גיל, מידה, צבע, מבנה גוף וכד".
לדבריו: "מסקרים שערכה ml עלה כי למעלה מ - 70% מצרכניות רשתות האופנה בישראל חושבות כי המוכרת תעשה ותגיד הכל בשביל למכור להן את הבגד, גם אם הוא לא ממש מתאים להן, ולמעלה מ - 50% מעדיפות לגשת לחנות עם מלווה (חברה, אחות, אמא וכו).
לשאלה האם היית רוצה שתהיה לך סטייליסטית אישית, ענו כ-73% בחיוב".
כמו כן מסר מלכה כי "הרעיון הוא לגרום לשינוי של 180 מעלות בתפיסה הקיימת בקרב הצרכניות הישראליות כיום, שאינן מאמינות למוכרת אשר "מוכרת לה בכל מחיר" פריטים שאינם מתאימים לה. חשוב לנו כי הלקוחות שיגיעו לחנויות, ירגישו כי ניתן להן ייעוץ מקצועי ואמין. התפיסה החדשנית היא להתאים ללקוחה מה באמת מתאים להן במחיר, בפריט ובגזרה".
הפרויקט הסתיים בערבי לקוחות VIP של ml בכל סניפי הרשת. במסגרת ערבי הלקוחות שרון איילון מתאמת האופנה של ml וצוות הסטייליסטיות יתאים וילביש את לקוחות הרשת בקולקציה החדשה, וכן יערכו מבצעי הנחות ומתנות.