|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פרסום ברדיו: כך תמשכו לעסק שלכם מאות לקוחות חדשים
כתיבת המומחים
מה כדאי לעשות כאשר נתקעים עם הרכב?

עוברים מבשר בקר מופשר וקפוא לבקר טרי אמיתי <br>

- הודעה מטעם תנובה
16/02/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: מיכל גפן, יחסי ציבור  |    |  גיתם פורטר-נובלי

תנובה משיקה את "אדום אדום": מוצרי בשר בקר טרי ארוזים
ומוכנים לשימוש.

חברת תנובה משיקה את "אדום אדום" - סדרת מוצרי בשר בקר טרי אמיתי.

עם השקת "אדום אדום", יוצרת תנובה קטגוריה חדשה בתחום המזון בישראל: לראשונה יימכרו מוצרי בשר בקר טרי ארוזים על מדף השירות העצמי, המוכנים לשימוש. בנוסף למוצרים במדף השירות העצמי, יימכר "אדום אדום" גם בקצביות שברשתות השיווק ובאטליזים פרטיים.

"אדום אדום" מהווה פריצת דרך בשוק בשר הבקר הטרי. לראשונה יוצע לצרכן הישראלי בשר בקר טרי אמיתי, איכותי ומשובח, תוך שקיפות ואחריות מלאים למקורו של הבשר, כמו גם לתהליכי הייצור, ההובלה לנקודת המכירה והשיווק של המוצרים. סדרת מוצרי "אדום אדום" תכלול נתחים איכותיים אחוריים מנוקרים וכשרים, שעד כה היו נדירים לצרכן הישראלי בשוק הבשר.

מגוון גדול של מוצרים ב-3 קטגוריות

מוצרי "אדום אדום" ישווקו בשלוש קטגוריות שונות, על-פי סוג השימוש והבישול:‎ תבשילי קדירה, צלייה לתנור וסטייקים.

קטגוריית תבשילי הקדירה, המיועדים לבישול ממושך, כוללת את המוצרים: נתחים לאוסובוקו, קוביות לנזיד, קוביות לתבשיל קדירה, נתח צלי כתף לקדירה, פילה מדומה וכתף.

בקטגוריית הצלייה לתנור יוצעו לצרכנים סינטה לרוסטביף ואסאדו. חובבי הסטייקים ייהנו מנתחי אנטרקוט, קוביות שייטל ("נתח הקצבים") לשיפודים ורצועות בשר איכותי להקפצה.

בסה"כ יכלול מותג "אדום אדום" 11 מוצרים במדף השירות העצמי ו-19 נתחים לקצב. הגדרת שלוש קטגוריות על פי סוג השימוש נועדה להקל על הצרכנים את תהליך הקנייה. לכל מוצר יצורף מתכון פשוט וקל להכנה, וזאת במטרה להפוך את מוצרי הבקר לנגישים וידידותיים.

לדברי מנכ"ל תנובה, אריק רייכמן, "השקת מוצרי בשר הבקר הטרי, 'אדום אדום', מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בענף הבשר בישראל. הצרכן הישראלי יקבל לראשונה בשר בקר טרי אמיתי, שלא עבר כל תהליך של הקפאה, הפשרה או הזרקה, בדומה לבשר הטרי המשובח שמוצע זה שנים לצרכנים באירופה, אוסטרליה, ארה"ב ובמקומות נוספים בעולם".

רייכמן הוסיף, כי "הפעילות החדשה בתחום הבקר הינה חלק מהקו האסטרטגי של תנובה להיות הגורם המוביל בתעשיית המזון בישראל ולשמור על יתרונותיה בכל הקשור לחדשנות, טריות ואיכות".

איכות, אמינות, אחריות

לראשונה בישראל, יוכל הצרכן הישראלי לדעת את מקורו של הבשר אותו הוא רוכש, ולהיות בטוח באיכותו ובטריותו. בקר תנובה מפקחת ואחראית באופן הדוק על כל התהליך - משלב גידול העגלים ועד למכירה לצרכן. תהליכי הגידול, הייצור והאריזה מתבצעים תחת פיקוח קפדני ושימוש בטכנולוגיות המובילות בעולם בתחום בקרת האיכות ושמירה על הטריות.

בניגוד לבשר הבקר הקפוא והמופשר הנמכר כיום בשוק, כשהוא רווי תוספות של כימיקלים, פוספטים, מים ועוד, "אדום אדום" הינו בשר בקר טרי, טבעי וללא תוספות כלשהן. כדי שהצרכן יהיה בטוח בטריותו של הבשר, יצוין על האריזות הכיתוב: "100% טרי" ו"לא הוקפא מעולם". זאת, כדי לבדל את "אדום אדום" מהבשר המופשר הנמכר כיום במסווה של בשר טרי.

המוצרים למדף השירות העצמי ייארזו במפעל בקר תנובה ב"אווירה מבוקרת" והנתחים המיועדים לקצבייה ייארזו באריזת וואקום. אורך חיי המדף של המוצרים יעמוד על כ-10 ימים מיום האריזה. המוצרים יסומנו באופן ברור תוך ציון כל המידע הדרוש לצרכן. על גבי האריזה יוטבע מחיר מומלץ לצרכן, והוא יהיה אחיד בכל נקודות המכירה. מחירי המנות הארוזות על מדפי השירות העצמי יהיו זהים למחירי הנתחים בקצביה.

על מנת להמשיך ולהבטיח את איכות המוצר, לאחר צאתו מן המפעל, הקימה תנובה מערכת הפצה ייעודית של משאיות קירור, ותציב בנקודות המכירה מקררים מיוחדים שנבנו לצורך זה בלבד.

יורם קרין, מנכ"ל תשלובת בקר תנובה, אמר, כי "'אדום אדום' יציע לצרכן הישראלי מוצרי בשר בקר טרי באיכות, בטעם וברמות הגבוהות ביותר הנהוגות כיום בעולם. הייחודיות בתשלובת הבשר הבקר הטרי של תנובה הינה השליטה המלאה של החברה על כל התהליך: משלב גידול העגלים האיכותיים ביותר, דרך בקרה קפדנית על ההובלה, הטיפול, הפירוק, האריזה ועד לשיווק וההפצה לנקודות המכירה ולצרכנים הסופיים. שליטה זו על התהליך מבטיחה לצרכן בשר טרי, משובח וטעים".

פעילות הסברתית בנקודת המכירה

על מנת להקל על הצרכנים את תהליך הקנייה ולהסביר על הקטגוריה החדשה, תציב תנובה בנקודות המכירה יועצים מקצועיים ודיילי שירות בסמוך למקרר השירות העצמי. המקררים ימותגו באופן בולט, ותרוכז סביבם פעילות הסברתית. פעילות זו תתבצע גם בסמוך לקצבייה.

"נקודות המכירה הן הצומת הקריטי בתהליך כולו, ולכן יופנו בשלב ההחדרה עיקר המשאבים ליצירת קמפיין הסברה בנקודות אלו", אומר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר, תשלובת בקר תנובה. "אנו מאמינים, כי 'אדום אדום' ישנה את הרגלי צריכת הבקר הטרי בישראל - במעבר מקצביות למדף השירות העצמי. כמו כן, אנו צופים, כי הכניסה של תנובה לשוק ויצירת הקטגוריה החדשה תביא לעלייה כוללת בצריכת הבשר הבקר הטרי".

בתנובה מייחסים חשיבות מרכזית גם לקצב, הנתפס כבר סמכא ומעורב בתהליך ההחלטה של הצרכן. על כן, תספק בקר תנובה מידע מלא לקצבים על נתחי "אדום אדום" שיימכרו בקצבייה. "אדום אדום" יבודל באופן בולט וברור בקצבייה, כדי להבטיח הפרדה בין הבקר הטרי של תנובה לנתחים אחרים הנמכרים בקצבייה, לעתים קרובות אלו הם נתחים מופשרים מבשר קפוא המוצגים לצרכן כבשר "טרי".

פריסה הדרגתית ומבוקרת

החדרת מוצרי "אדום אדום" לשוק תתבצע בשלבים ובאופן הדרגתי. המוצרים הראשונים יעלו על המדף ב- 1 במארס, כאשר נקודת ההחדרה הראשונה תהיה ב"מגה רעננה". בתוך כחודש תתבצע פריסה ב-12 נקודות מכירה מרכזיות ברחבי הארץ. בתום השנה הראשונה להשקה, "אדום אדום" יהיה בכ-150 נקודות מובילות בפריסה ארצית.

הכניסה לשוק תהיה רק בנקודות מכירה שיותאמו לדרישות בקר תנובה.

הונאת הבשר המופשר - תופעה ייחודית לישראל

שוק בשר הבקר בישראל נאמד כיום ב-76 אלף טון לשנה ובהיקף כספי של מיליארד ו- 350 אלף ש"ח בשנה. כ-70% מהמכירות (במונחי כסף) הן של בשר קפוא והשאר הן של בשר טרי ומופשר.
תופעה הונאת הבשר המופשר הינה תופעה ייחודית לישראל - בשר שהיה קפוא, הופשר ונמכר לצרכן במסווה של בשר טרי ובמחירי בשר טרי, שהינם גבוהים ממחיר הבשר הקפוא. חשוב לציין כי בשר קפוא שהופשר נחות באופן משמעותי מבחינת האיכות, המרקם והטעם מבשר בקר טרי אמיתי. כדי שהצרכן יהיה בטוח במקורו של הבשר יצוין על אריזות "אדום אדום" "לא הוקפא מעולם".

הישראלים צורכים כיום יותר בשר קפוא מבשר טרי - גם אם 62% מהם מצהירים כי הם רוכשים בשר טרי. ניתן להסביר את הנתון הזה באותו בלבול, המשייך את הבשר המופשר לקטגוריה של בשר טרי. 67% מהישראלים אוכלים בשר בקר לפחות פעם בשבוע, ו- 31% רוכשים אותו לפחות פעם בשבוע. הנתחים הפופולאריים הם אנטרקוט וכתף.

ערב פתיחת המפעל הבקר הטרי של תנובה, סיפק מפעל מרבק 26% מצריכת הבקר בישראל, החברה הצפונית 18%, חולון 15%, דיר אל אסד 16%, וספקים אחרים באום אל פחם, נצרת, מג'דל שמס ושפרעם 25%.

מפעל "אדום אדום" בבית שאן - מהמתקדמים והמשוכללים בעולם
הבשר הטרי של תנובה מיוצר בעמק בית שאן, במפעל "בקר תנובה" שנחנך בסוף 2004 בהשקעה של כ-120 מיליון שקל - ההשקעה הגדולה ביותר שנעשתה במפעל בשר בישראל. בשטח של 40,000 מ"ר, מתוכם 10,000 מ"ר שטח בנוי, פועל מפעל הבשר הטרי הגדול והמתקדם מסוגו בישראל, המיועד להעסיק כ- 200 עובדים. כושר הייצור הכולל של מפעל בקר תנובה עומד על 15,000 טון בשר בקר טרי בשנה.

מדוע נבחר השם "אדום אדום"?

בבחירת השם "אדום אדום" מגולמים הערכים שמבקשת תנובה להעביר לצרכנים לגבי המותג החדש. השם, כך עולה ממחקרים שערכה החברה, מדגיש את היצריות והישראליות המייחדים את הבקר הטרי, הוא קליט, מעורר השראה, קל להגייה ונחשב למיוחד.

מבין מספר רב של שמות שנבדקו בסקר, שנערך בקרב מדגם ארצי מייצג, השם אדום אדום זכה לאהדה הגבוהה ביותר, וצוין על-ידי מרבית הנשאלים (64%) כמתאים ביותר לסדרת מוצרי בקר טרי. בנוסף, מתקשר הצבע האדום לחושים המופעלים במעמד רכישת הבשר, כאשר הצבע האדום נתפס כהוכחה לטריות הבשר.

הלוגו "אדום אדום", שעוצב על-ידי המעצב ברוך נאה, משדר טריות, איכות, מקצוענות וחושניות. תכונות אלו מתקשרות, כך על-פי המחקרים, עם תהליך ההכנה והתוצר הייחודי של הבשר.

מוצרי "אדום אדום" נמצאים כולם תחת השגחתו ופיקוחו של הרב זאב ויטמן - רב תנובה והרב ליכטנשטיין נציג הרבנות הראשית לישראל.

תאריך:  16/02/2005   |   עודכן:  16/02/2005
מיכל גפן, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנכ"ל רשות הדואר, יוסי שלי: הדואר מספק כיום מגוון אפשרויות בתחום החניה.
החטיבה המוסדית ביוניליוור ישראל יזמה עם קפה באזל:
לכבוד שבוע יהלומים ברמת אביב על כל קנייה בחנות ה.שטרן ברמת אביב מקבלים במתנה תליון בשיבוץ אבן חן.
פלאפון נרתמת בשנה השניה ברציפות למען ילדים בסיכון תחת המסר: פלאפון. פשוט לעשות טוב. תנהל בהתנדבות את מערך ההתרמה הטלפוני של "יומטוב".
גיא אופק (36) התמנה למנהל המכירות של תחומי BPM (ניהול תהליכים עסקיים) והנדסת אנוש בקבוצת אמן מחשבים, בעקבות גידול הפעילות בעשרות אחוזים בשני התחומים. בעבר כיהן אופק ככלכלן בכיר בחברת החשמל, וכמנהל תחום לקוחות בברליץ. כמו כן שימש כעוזר מנכ"ל ומנהל שיווק בחברת היעוץ יהב.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
התמונות שהעולם, מלבדנו, קיבל ומקבל מעזה מראות שעזה ברובה היא עי חרבות ואין כמעט רובע שלם שעומד על תילו כפי שהיה    המצלמה מראה רחובות ריקים וכבישים שנהרסו או קבורים בערמות של בנייני...
מנחם רהט
מנחם רהט
המרוץ לכהונת הרבנים הראשיים מגיע אל הישורת האחרונה ללא תמיכה ממוקדת במועמד אחד מטעם הציונות הדתית, מה שפותח את הדרך לבחירה נוספת, זו הפעם הרביעית, של רבנים חרדיים לראשות המוסד שהחר...
דן מרגלית
דן מרגלית
גרוע מיאיר - אביו    חלפו שעות ארוכות עד שלשכתו פרסמה מין הודעה צמחונית-חלבית, שהיא כלום בריבוע ואינה מזכירה לגנאי אפילו את הבן יאיר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il