קרמיסמו 5% של גלידת שטראוס בקמפיין הפרסומי החדש עם ג.יפית ומאיה ישעיהו.
רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום כי החברה מעלה קמפיין פרסומי חדש לקרמיסימו 5% באמצעות ג.יפית בהשקעה של כחצי מליון דולר.
הקמפיין יעלה השבוע בערוצים 2 ו-10 למשך 3 שבועות ויציג את הטעמים החדשים של קרמיסימו 5%-הטעם המוכר והאהוב של קרמיסימו ורק עם 5% שומן - ריבת חלב ותות.
על סרט הפרסומת החדש של קרמיסימו 5%
במסגרת הסרט החדש מציגות ג.יפית ומאיה ישעיהו, בקמפיין בכורה מאז לידת בנה בכורה, את העולם החדש והמפנק שפותחת גלידת שטראוס בפני הצרכנים ששומרים על הגזרה ועל אורח חיים בריא ומפנק. מאיה ישעיהו מחופשת ליצר השולט מתיישבת ליד השחקנית אביטל פסטרנק, שאוכלת בשקיקה רבה גלידת קרמיסימו 5% ישר מהאריזה המשפחתית, ושואלת אותה אם זה לא קצת מוגזם לאכול ככה גלידה? ואז מגיעה יפית מחופשת לפייה טובה ואומרת למאיה לעזוב אותה ולתת לה להמשיך להנות מכיוון שיש בגלידת קרמיסימו רק 5% שומן וכ-130 קלוריות ל-100 גרם!! ואז מצטרפות מאיה ויפית לאכול ביחד את הגלידה כאשר הילת המלאך של יפית מנצנצת כאשר היא טועמת מהגלידה.
סרט הפרסומת החדש נועד להדגיש כי ניתן לשלב את הגלידה בטעם האהוב והמוכר בתפריט בריא ומאוזן. החל מהעונה, בכל הגלידות מסדרת קרמיסימו 5% הוספו סיבים תזונתיים וסידן - טעמי ריבת חלב ושוקו וניל מכילים - 180 מ"ג סידן ל-100 גרם ובטעם התות 100 מ"ג סידן ל-100 גרם.
סדרת קרמיסימו 5% כוללת את הטעם החדש ריבת חלב, שוקו וניל ותות שדה בתוספת סורבה תות.
גלידת שטראוס צרפה השנה לקטגורית 5% שומן גם את קרמיסימו דנונה - גלידת יוגורט, המשלבת בין טעם נפלא של גלידה ובריאות. קרמיסימו דנונה מגיעה בשני טעמים - אפרסק -פסיפלורה ופירות יער.
קרדיטים
קריאטיב-ראובני פרידן:
קופירייטר-אורי סניור
ארט-מירון ששון
מנהלת קריאטיב-סימה אלון
ג. יפית
בימוי-ענת ספרן
סופרוויזרית-רלי גל