קבוצת קניוני עזריאלי תפיץ לקראת חג הפסח את SHOPPING, מגזין הצרכנות והלייף סטייל של הקבוצה. המגזין יצא במהדורת כרומו יוקרתית בת 68 עמודים. ויכלול כתבות וטיפים בנושא צרכנות, אופנה ולייף סטייל, הוא יופץ בכ- 600 אלף עותקים כאינסרט ברשת ידיעות תקשורת ובמעריב ארצי, וכן בנקודות הפצה מיוחדות בקניוני הקבוצה. היקף ההשקעה בהפקת והפצת המגזין כמיליון שקל.
פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, אמר היום, כי בכוונת קבוצת קניוני עזריאלי להפוך את הפצת מגזין הלייף סטייל למסורת לקראת החגים, לאור הצלחת המגזין הראשון אשר הופץ בראש השנה. לדבריו, המגזין כולל הצצה קטנה לקניוני עזריאלי המציעים חווית קניה מושלמת לקראת החג עם למעלה מ-1,000 חנויות ברחבי הארץ והיצע המותגים הגדול בישראל, ההופך האת הביקור בקניון לבילוי.
קבוצת קניוני עזריאלי אשר בבעלות איש העסקים דוד עזריאלי היא קבוצת הקניונים הגדולה בישראל הכוללת את קניון אילון, , הנגב, ירושלים, עזריאלי, חולון, הוד השרון ואאוטלט הרצליה. מדי יום מבקרים בקניוני הקבוצה כ-135 אלף איש בממוצע. בשנת 2004 הסתכמו הכנסות החברה בכ-3.7 מיליארד שקל עם כ-42 מליון מבקרים כל שבעת קניוני הקבוצה.