מפעל הפיס מעלה לאוויר קמפיין בכיכובו של הכדורגלן עבאס סואן, שחקן נבחרת ישראל.
הקמפיין למשחק הצ'אנס נועד להחדיר את המשחק למגזר הערבי ולהניע את הקהל הרלוונטי להתנסות בו.
עלות הקמפיין 100,000 $ באמצעות חברת הפרסום מגזרים תקשורת שיווקית משולבת, יעלה לשבועיים וכולל שלטי חוצות, עיתונות ופוסטרים בנקודות המכירה.
דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס אמר כי "למחרת המשחק נגד אירלנד פנינו לסואן בבקשה שיוביל עבורנו את הקמפיין לצ'אנס. ההחלטה לבחור בו להובלת הקמפיין נבעה מאופיו, כשחקן נועז ויצירתי בעל אופי המתאים למשחק הצ'אנס ולשחקניו. העובדה שלקח צ'אנס במשחק הנבחרת מול אירלנד וממש בשניות הסיום, הבקיע שער ממרחק 20 מ' שהביא לשוויון, הקפיץ את מעמדו גם במגזר הכללי וגם במגזר הערבי, שם ההצלחה חיזקה את דמותו כמקור לגאווה ומודל לחיקוי במגזר.
הצ'אנס הוא משחק הגרלה בו נדרש המשתתף לבחור ארבעה צירופי קלפים מתוך 32 קלפים שונים.
גובה הזכייה נגזר ונקבע בהתאם לסכום ההשקעה של המשתתף במשחק.
במשחק זה המשתתף קובע הכל: כמה ישקיע? בכמה יזכה? בכמה הגרלות להשתתף ברצף? האם לקחת סיכון? ועוד.
במשחק זה 5 תתי משחקים- צ'אנס 1, צ'אנס 2, צ'אנס 3, צ'אנס 4
ורב צ'אנס.
מבצע הצרכנים בהגרלת 10,000 יהיה אך ורק לגבי זוכים בפרס הראשון בהגרלת הרב צ'אנס.
במשחק הרב צ'אנס ניחוש מלא של כל 4 הקלפים יכפיל את השקעת המשתתף פי 1000.
מדובר במשחק בעל סיכויי זכייה גבוהים מאוד: אחד מכל 2.4 טפסים זוכה בפרס כלשהו.
מספיק ניחוש אחד כדי לזכות!
"מיום השקתו הצליח הצ'אנס למשוך אליו קהל שחקנים נאמנים אשר העבירו את יתרונות המשחק מפה לאוזן. למרות שבשנים האחרונות לא פורסם הצ'אנס הצליח המשחק לצמוח באחוזים גבוהים, בעיקר הודות להוספת מספר ההגרלות היומיות" אומר שאול סוטניק, מנכ"ל מפעל הפיס.
הכנסות מפעל הפיס ממשחק הצ'אנס לשנת 2004 עומדות על 730 מיליון שקל.
קרדיטים:
מגזרים:
מנכ"ל משותף ומנהל קריאייטיב-נעם מנלה
ארט-רמי מואסי
מפיקת משרד-אפרת לוין-יפה
תקציבאית-אירה קרסיק
מנהלת לקוחות מגזר ערבי-ראויה אליאס
צלם-איציק קנטי
מפעל הפיס:
דורון אנגל-סמנכ"ל שיווק פרסום ומכירות
אבי לוי-מנהל מותג צ'אנס
חמי פדן-מנהלת תחום פרסום פרסום
חנה אפרתי-מנהלת תחום פרסום