רשת מרפאות "פרופרוציה" פותחת את האביב בקמפיין ייעודי בקרב צעירים ובני נוער באמצעות מסכי ה-LCD הטלוויזיונים של Infomotion.
רשת המרפאות לרפואה אסתטית ופלסטית "פרופורציה" יוצאת בקמפיין חדש בקרב נוסעי התחבורה הציבורית. במסגרת הקמפיין תקדם הרשת הסרת שיער בלייזר וטיפולים אסתטיים לקראת עונת הקיץ שתפתח רשמית בתום חול המועד פסח. הקמפיין יתפרס על כ-250 מסכים ברחבי הארץ וימשך פרק זמן של חודשיים ימים. הקמפיין יקבל חשיפה של 5 מליון זוגות עיניים בחודש .
שני הסרטונים יקדמו מבצעים לקראת הקיץ. בתחום הסרת שיער לצמיתות תוצע הנחה של עד 40% ממחיר המחירון ובתחום הטיפולים האסתטיים עד 30% על כל סוגי הטיפולים האסתטיים.
שירית ויינבך, מנהלת השיווק של "פרופורציה" מסרה כי "כחלק מהאסטרטגיה השיווקית הכוללת של הרשת לקראת הקיץ, החלטנו לפנות אל הקהל הצעיר. מסקרים שערכנו עולה כי התחבורה הציבורית משמשת צומת מרכזי לבני נוער, חיילים וסטודנטים ולכן בחרנו להתמקד תחילה דווקא במידה זו".
"פריסת המסכים נמצאת בעיצומה, תוך הגדלת היקף הפרסום שלנו והשימוש במדיה בעשרות אחוזים", מוסיף יובל בן נון, מנכ"ל Infomotion. "עד אמצע שנת 2005 אנו מסיימים פריסה של כ - 500 מסכים. משמעות הדבר היא כי למפרסמים יוצעו חבילות פרסום ארציות ומקומיות תוך פילוח מגזרי עד רמת ניתוח פרופיל הנוסעים באוטובוס בודד".
רשת מרפאות בינלאומית לרפואה אסתטית ופלסטית "פרופורציה" קיימת מזה 16 שנה והנה הוותיקה בישראל בתחום הרפואה האסתטית. לרשת המרפאות מיטב הכירורגים הפלסטיים, המכשור המתקדם והחדיש בעולם. לרשת 8 סניפים ברחבי הארץ ומתמחה בניתוחים פלסטיים, הסרת שיער לצמיתות, מילוי קמטים ועיבוי שפתיים, הסרת קעקועים בלייזר, הסרת כתמים, פילינג (חידוש עור הפנים), טיפולים בהזעת יתר ועוד.
פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה:
www.infomotion.co.il