תקציב הפרסום של חברת Buy&drive לשנת 2005 נמסר למשרד הפרסום "בוקאי שני". התקציב העומד על 1.5 מיליון שקל יכלול מודעות עיתונות, פרסום ברדיו ובאינטרנט ושלטי חוצות תחת הסלוגן: "Buy&Drive, יש מבחר רק תבחר".
Buy&Drive בבעלותו של אורי דיגמי, יו"ר איגוד סחר הרכב בישראל, הנה חברה העוסקת במכירת רכבי פרימיום חדשים ומשומשים במסגרת ליסינג תפעולי וטרייד אין. החברה, המגלגלת כ-120 מיליון שקל בשנה, מתמחה במתן שירות ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים ומציעה פתרונות כוללים תחת קורת גג אחת, כגון: פתרונות אשראי, וליסינג, הצעות ביטוח מגוונות, מכירת אביזרים לרכב, מכירת רכב משומש עם אחריות.
החברה הצטרפה לאיגוד לשכת המסחר בישראל וביוזמתה הקימה את איגוד סחר רכב בישראל היושב באיגוד לשכות המסחר בישראל ונמצא בפיקוח מלא.
אורי דיגמי מנכ"ל החברה: "בדקנו מספר לא קטן של חברות פרסום אשר מתמחות בתחום הרכב ובחרנו ב"בוקאי שני "בגלל הראש הצעיר, הפרזנטציה המדהימה שנחשפה בפני ובפני מנהלי השיווק של החברה, הניסיון והידע שיש לחברה התוססת בתחום הרכב והליסינג.אין לי ספק שהם יובילו אותנו לדרך חדשה ומוצלחת".