Esc מציגה עולם תוכן שלם שכולו MTV בדור השלישי של Esc.
במסגרת ההסכם שנחתם עם רשת MTV אירופה, תיצור Esc ללקוחותיה עולם תוכן חדש שיקרא ”MTV WORLD".
עולם התוכן יכלול קטעי וידאו מהתוכניות המובילות בערוץ MTV דוגמת חדשות MTV,הופעות חיות המיטב מהתוכניות המופקות ומשודרות ב-MTV. ועוד, קטעי ווידאו בהפקה ייחודית ללקוחות הדור השלישי, שיכללו המלצות על הופעות ותקליטים חדשים.
לקוחות Esc אף יוכלו להפוך את כל קטעי הוידאו והוידאוקליפים לצלצולי video ringtone ושומרי מסך במכשירם.
לקוחות Esc, יוכלו לצפות בעולם התוכן בפורטל הדור השלישי ובאתר האינטרנט של Esc.
MTV הנה רשת ערוצי הטלוויזיה הבינלאומית המובילה בעולם הצעירים, המוסיקה והבידור. MTV משדרת ליותר מ-100 מיליון בתי אב באירופה ובמזרח התיכון, בישראל יותר מ-58% מהצעירים צופים באופן קבוע בערוץ MTV המשודר בחבילת הבסיס של הכבלים והלווין.
גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, ציין כי ההסכם בין פלאפון ל-MTV הינו בעל חשיבות רבה, שכן הוא יאפשר למותג הבידורי Esc של פלאפון להמשיך ולהתמקד בצרכים המרכזיים של הצעירים שהראשון והחשוב בהם הוא עולם המוסיקה. שרון ציין, שבכל המחקרים וקבוצות המיקוד שהחברה ערכה בחודשיים האחרונים עולה כי התוכן העיקרי שהצעירים מצפים לו בדור השלישי בסלולר הוא המוזיקה והוידאוקליפים. MTV הוא ללא ספק הערוץ שמספק את התכנים הרלוונטים ביותר בתחום זה.
אילון אגם, סמנכ"ל תוכן ומוצרים בפלאפון, מסר כי "זהו המשך ישיר לביסוס Esc כמדיה בידורית מובילה", עוד הוסיף אגם כי "MTV הוא מותג המוסיקה העולמי המשמעותי ביותר ומתחבר בצורה מושלמת לחוויה הבידורית שחרטה Esc על דגלה. אנו נמשיך להתחדש בתכנים ייחודים וייעודיים לקהל הצעירים על מנת לספק את צרכי לקוחות הדור השלישי שלנו".