אסם מעלה, מחר, יום ב', ב-9 במאי, קמפיין רחב היקף לחטיף החדש בסדרת ביסלי: ביסלי המבורגר.
הקמפיין, החדש הופק על-ידי משרד הפרסום אריאלי פובליסיס והינו בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
בקמפיין החדש מככבים דמויות הגריל והברביקיו הפופולאריות, כשהפעם גריל מוכר המבורגרים בבורגריה. הוא עומד ליד הדלפק עם מיקרופון ומושיט את המגש ללקוח שמולו. בעוד התור מתקדם לאיטו, ברביקיו נדחף לתור עם פרצוף זועם וצועק על גריל: "הפכת לבוגד, אתה לא מתבייש? במקום לתת ביסלי עובד ב"על האש"? גריל מרגיע אותו ומסביר לו שהוא בעצם מוכר ביסלי המבורגר. ברביקיו מבקש מגריל להגדיל מהר וגריל מעמיס לו מספר אריזות של ביסלי המבורגר. גריל וברביקיו עולים על הדלפק מפזזים ושרים להם תעמיס לי ביסלי... תעמיס לי ביסלי... זה טוב זה אסם.
נילי צור, מנכ"לית חטיבת החטיפים של אסם מסרה כי "אסם פועלת רבות להעשיר את מגוון הטעמים של החטיף האהוב לקהל הצרכנים. כעת, עם השקת הביסלי המבורגר, אנו שמחים להציג קמפיין חדש לרגל השקת טעם נוסף מהסדרה הפופולארית בכיכובם של הדמויות גריל וברביקיו. הקמפיין החדש ממשיך את הקו האסטרטגי, המלווה במשך שנים את הקמפיינים לביסלי, של שילוב תסריט הומוריסטי המתייחס בקריצה לעולם התוכן של בני הנוער ולחוויית הצריכה של חטיף הביסלי".
סרטון ביסלי המבורגר יעלה בערוצי מדיה שונים, הכוללים: טלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ו-MTV, עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט וימשך כשלושה שבועות.
קרדיטים:
אסם:
מנכ"ל חטיבת החטיפים: נילי צור.
מנהלת השיווק של חטיבת החטיפים: רונית ברמן.
מנהלת מותג חטיפים: דנה אלון.
אריאלי - פובליסיס:
ארט: כרמון פלד.
קופי: טלי קורח.
מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן.
מפיקות משרד: אסנת אבן-איתן ושגיא אשכנזי.
במאי: שחר סגל.
חברת הפקה: פי.או.וי.
במאי אנימציה: נועם משולם.
חברת אנימציה: פיצ'י פוי.
ג'ינגל: עופר מאירי.
סמנכ"ל תכנון אסטרטגי: עטרה בילר.
פלנרית: מיכל עובדיה - אטיה.
תקציבאית: עירית עציון.
מנהלת לקוחות: לאה שטרן- קעטבי.