אבי בן חור - מנכ"ל דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מסכם את אפריל (פסח) 2005 - חודש שיא במכירות בדיוטי פרי:
מחזור מכירות של 100 מיליון שקל.
גידול של 25% במכירות לעומת אפריל 2004.
גידול שיא של 28% במכירות הבישום והטיפוח לעומת אפריל אשתקד.
אבי בן חור: "רשות שדות התעופה והנהלת נתב"ג נערכו היטב למול עשרות אלפי נוסעים , חלקם בפעם הראשונה. הערכות זו תרמה באופן משמעותי לזרימה טובה ולגידול במכירות".
אבי בן חור - מנכ"ל דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון סיכם היום את מכירות חודש אפריל 2005 כחודש שיא של כל הזמנים בחברה. מחזור המכירות בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון עמד חודש זה על 100 מיליון שקל, גידול של כ-25% לעומת החודש המקביל אשתקד.
חודש אפריל היווה את אבן הבוחן לשדה התעופה החדש ולרשת חנויות הדיוטי פרי החדשות של ג'יימס ריצ'רדסון. במהלך עשרת הימים האחרונים של החודש, בחופשת הפסח, ביקרו בחנות הדגל כ- 20 אלף ישראלים ותיירים ביום.
אבי בן חור אמר היום בנושא: אני שמח וגאה להציג את סיכום המכירות של חודש אפריל 2005. בחודש זה זכינו להוכחה חד משמעית כי הקונספט לפיו תכננו את מערך החנויות החדש בטרמינל 3 תואם באופן מוחלט את הציפיות, הצרכים והרצונות של המבקרים בשדה התעופה. ישראלים ותיירים כאחד. הצגנו חווית קניה מדהימה, מעוצבת, נוחה ואלגנטית יותר מתמיד. וכל זאת במחירים ללא תחרות בישראל ומול כל אחד מהיעדים הפופולאריים באירופה ובאמריקה, ובייחוד במחלקות הבישום והקוסמטיקה, שם נרשמה עליה מרשימה של 28% במכירות.
יתר על כן, אני מעריך ומודה על עבודת ההיערכות יוצאת הדופן של רשות שדות התעופה שנערכה למול עומס הנוסעים בתקופת החגים. ההיערכות בדלפקי הרישום ובכל הטרמינל סייעה למבקרים בו להגיע בקלות ובנוחות למתחם הדיוטי פרי ותרמה באופן משמעותי לזרימה הנוחה למערך החנויות שלנו.
חגית בכר - מנהלת הסחר והשיווק מסרה כי בנוסף לנתוני המכירות המרשימים, נרשמה עלייה משמעותית בכניסת התיירים לחנות ובהיקף הרכישות שלהם, שעלה בכ-40% יחסית לאפריל אשתקד. הסיבה לעלייה במכירות בקרב התיירים, לדבריה, נובעת מפערי מחירים של כ-10% בין חנויות הדיוטי פרי באירופה ובין המחירים בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.
עליה מרשימה במיוחד נרשמה בתחום הבישום והטיפוח - עליה של 28% במחזור המכירות יחסית לתקופה המקבילה אשתקד. חגית בכר מייחסת את העלייה במכירות בראש ובראשונה למחירים האטרקטיביים יחסית לשוק המקומי ולמערך המבצעים חסרי התקדים שהפכו את הקניה המשתלמת למשתלמת יותר מאי פעם.
חגית מוסיפה כי: "הקהל הישראלי אוהב מאוד את הדיוטי פרי החדש. המפגש המנצח בין חווית קנייה בדיוטי פרי למחיר המשתלם של הדיוטי פרי - הביא בעקבותיו את העלייה המרשימה במכירות. אנו מציעים את ה"עסקה הטובה בעיר" ומתכוונים להתמיד. אנו מתייחסים לפתיחת העונה - קרי פסח - כאינדיקציה לבאות ומאמינים כי נמשיך להפגין נתוני צמיחה מרשימים במהלך כל עונת התיירות של 2005".