תמיר מלמוד, מנהל השיווק של יטבתה, אמר היום כי מחלבת יטבתה ממשיכה לחזק את מעמדה כמותג המוביל בתחום משקאות החלב בכלל ושוקו בפרט. מחלבת יטבתה מעלה קמפיין פרסומי חדש התומך במסר "טעם יטבתה" בהשקעה של כמליון דולר.
הקמפיין החדש יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.
הקמפיין כולל סרט פרסומת שיעלה בערוצים 2, 10, ו-24 למשך 3 שבועות ובבתי הקולנוע מתחילת חודש יוני למשך 4 חודשים.
על מותג יטבתה
יטבתה הינו המותג המוביל והמנצח בקטגוריית משקאות החלב עם נתח שוק של 64% (עפ"י נילסן , כספי ,רבעון 1 2005).
על האסטרטגיה מאחורי סרט הפרסומת של יטבתה
האסטרטגיה ממשיכה זו שנה רביעית ברציפות להציג את ההשתוקקות הרבה לטעם יטבתה, בדרך ליטבתה המוכרת, האהובה ורצופה בזיכרונות מענגים של חופשה בטעם יטבתה.
על סרט הפרסומת
הקמפיין מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי Y&R תחת המסר טעם יטבתה מדגיש שוב את השקיקה למשקה ואת הסביבה המדברית זאת השנה הרביעית ברציפות. כמו בשנים הקודמות, גם השנה גיבור סרט הפרסומת הוא השחקן מיכאל הנגבי. בסרט נראה מיכאל כשהוא נוסע במדבר עם חברתו, השחקנית עדי הימלבלוי, עד שלפתע נגמר הדלק. מיכאל יוצא למסע במדבר לעבר תחנת הדלק ביטבתה וחוזר לאחר מספר שעות עם שוקו... ובלי דלק.
משרד הפרסום: שלמור אבנון עמיחי Y&R
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב: ירון תגר
קופירייטר: בועז להב
ארטדיירקטור: מוטי רובינשטיין
סופרוויזר: יעל טויסטר
תקציבאית: רחלי אופק
מנהלת מחקר ואסטרטגיה: טלי קשטן
פלנר: יהורם דווידי
חברת מדיה: יונייטד, מנהלת לקוחות: ענת דובב