Esc, מותג הצעירים של חברת פלאפון, משיק, לראשונה בישראל, קמפיין אינטרנט אינטרקטיבי למסלול "SMS חופשי". במסגרת הקמפיין פלטפורמה המאפשרת לכל גולש להפוך את הפרסומת למסר אישי ולשלחו לתיבות האי-מייל של חבריו, על-ידי שינוי המסרים המופיעים לכל אורך הפרסומת המקורית.
הפרסומת מבית היוצר של אדלר- חומסקי, עובדה בפורמט ייחודי, על-ידי חברת יורו 4D, חברת האינטרקטיב של מותג Esc. פורמט הממשיך את המגמה של פרסום וויראלי הפופולרי במיוחד בקרב הקהל הצעיר.
הפרסומת תעלה היום באתרי אינטרנט מובילים.
ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק בחברת פלאפון מסר כי "Esc ממשיך להיות המותג החדשני ביותר המציע לצעירים עולם המותאם לצורכיהם והעדפותיהם. כמו תמיד ESC מקדים את השוק והפעם מאפשר לצעירים לעצב את המסר בפרסומות לפי טעמם".
הסרטון המקורי מתאר סיפור התאהבות ברגע של צעיר בנערה יפהפייה בסיטואציה שנראית כלקוחה מקלישאת סרט קולג' אמריקאי ממוצע.
לאחר שהגיבור מבחין בחולצה של הנערה ועליה ההדפסה "SAVE THE PLANET" הוא מחליט שלא לבזבז זמן. ומגייס את כל החבר'ה בעזרת משלוח SMS להפגנה ענקית למען הצלת כדור הארץ.
בגירסה המעובדת שיצור כל גולש לעצמו, "יושתלו" המסרים האישיים על גבי החולצה, בהודעות ה-SMS במסכי הפלאפון והשלטים.