חברת בני משה קרסו, יבואנית רנו לישראל יצאה בקמפיין למכונית רנו מגאן החדשה על גבי עמודי המודעות העגולים של חברת מקסי מדיה.
הקמפיין המנוהל על-ידי פרסום פלד הוא בתקציב של 160,000 שקל. עיצוב המודעות לעמודים העגולים נעשה על ידי מנהלת הארט בפרסום פלד - שרית רוטמן. מנהלת לקוחות - אליקה מרחבי.
קבוצת מקסי מדיה, קבוצת פרסום החוצות המובילה בישראל, זכתה בזיכיון לפרסם על 257 עמודי המודעות העגולים ברחובות תל אביב. החברה השקיעה בפרוייקט שיקום עמודי המודעות כ-2 מיליון שקל. עיקר ההשקעה היה ניקוי עמודי המודעות משכבות הדבק והמודעות שהצטברו עליהם במשך השנים ובהכנתם לפרסום מקצועי ואיכותי. החברה תתקין על כ-160 עמודי מודעות, הממוקמים במקומות הנצפים ביותר, ראש מעוצב ובו תותקן תאורה פנימית אשר תאיר את המודעות בשעות החשיכה.