|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

דיאט קוקה-קולה לימון בקמפיין חדש <br>

- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל)
05/06/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות


המותג דיאט קוקה-קולה לימון עולה בקמפיין חדש בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

את הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף אחד, מובילים הדוגמנים טל שומרון ועמירם עייני. הקמפיין כולל פרסום בערוצים 2, 10, 24 ופעילות באתר האינטרנט של דיאט קוקה -קולה,www.feelgood.co.il, תחת הסיסמה: "דיאט קוקה-קולה לימון, טעם של עוד".

טל רבן, סמנכ"ל שיווק החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל): "מדינת ישראל מובילה בהיבט צריכת מוצרי הדיאט בתחום המשקאות, מגמה שהולכת ועולה עם השנים. שיעור שותי הדיאט בישראל הוא כ-35% והוא בין הגבוהים בהשוואה למדינות אירופה: אנגליה 29%, בלגיה 27%, ספרד 12%. אנו צופים כי בתקופת הקיץ תמשך העלייה בצריכת משקאות הדיאט ובמיוחד בקטגוריית משקאות הדיאט קולה בטעם לימון".

עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "הסרטון החדש משקף את ערכי ואישיות המותג דיאט קוקה-קולה: בטחון עצמי, הנאה,הצלחה, סטייליסטיות. יחד עם זאת באים לידיי ביטוי בסרטון אלמנטים סנסורים המחזקים את הטעם המיוחד של דיאט קוקה-קולה לימון".

על הסרטון

הסרטון צולם בישראל ומתאר סצנה המתרחשת במסעדה ניו-יורקית טיפוסית ועוסק במפגש שבינו לבינה באמצעות הפקקים הזוהרים בחושך של דיאט קוקה-קולה לימון. הבחור, שנמצא בקצה אחד של הבר, מחזיק בקבוק סגור של דיאט קוקה-קולה לימון. בקצה השני של הבר יושבת בחורה יפיפייה, גם היא מחזיקה בקבוק סגור של דיאט קוקה-קולה לימון, אבל לה יש פותחן... כאן מתחיל המשחק בין השניים. הבחורה "מפתה" את הבחור לכיוונה בעזרת הפותחן וכאשר הוא מגיע אליה היא שולחת יד אל מאחורי העמוד ומחשיכה את אורות הבר. פתיחת הבקבוקים וקולות המזיגה נשמעים ברקע, מכאן האירועים מתנהלים בחשכה מוחלטת ואנו נחשפים לפקקים הצהובים של בקבוקי הדיאט קוקה-קולה לימון שנראים כזוהרים בחושך. כאשר האורות נדלקים, השניים נתפסים בקרבה "פלרטטנית" בזמן שהם מסיימים את המשקה בהנאה - עד לטיפה האחרונה.

קרדיטים:

מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: עדית פרידמן
משרד פרסום-דחף אחד:
מנהל קריאטיב/תסריטאי - גיא נתיב
ארט - תומר ענבר
סופרוויזר - איילת גריל
תקציבאית - יפית אקסט
חברת הפקה - פנדה
במאית - שירי שחר
רכש מדיה: קראט מדיה 1

תאריך:  05/06/2005   |   עודכן:  05/06/2005
יפה אפרתי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת האופנה H&O תקיים גם השנה הפנינג ליידי'ס פירסט (Ladies First) במסגרתו ייהנו נשים ממבצעים ייחודיים על מוצרים מתחום הטיפוח, הלבשה תחתונה ואופנת נשים. הפנינג ליידי'ס פירסט יתקיים בין התאריכים 2 ביוני ל-14 ביוני.
05/06/2005  |  ארד תקשורת  |   הודעות כלליות
לראשונה בישראל, לקוחות הדור השלישי של orange יכולים להוריד משחקים, טפטים, טרוטונים ורינגטונים של החלק השלישי בסאגת מלחמת הכוכבים - נקמת הסית'.
רשות הדואר מפעילה שירות חדיש ומתקדם "טאבו קליק" המיועד ללקוחות שרוצים לקבל נסח טאבו. מנכ"ל רשות הדואר, יוסי שלי: השירות, ללא תור, מכל מקום ובכל זמן, ופופולארי במיוחד בקרב המבקשים למחזר את המשכנתא.
05/06/2005  |  רשות הדואר  |   הודעות כלליות
דירקטוריון רכבת ישראל אישר את המלצת המנכ"ל יוסי מור, למינוים חדשים בקרב ההנהלה, לתפקיד סמנכ"ל חטיבת סחר ונכסים מונה יורם כהן שכיהן בתפקידים בכירים בתחום הפיתוח העיסקי והסחר במוטורולה ובזק. מינוי זה בא בעקבות ההחלטה כי הסחר והנכסים יהוו יחידה עיסקית אשר תהיה אחראית על כל הכנסות הרכבת שאינן מנוסעים ומטענים. פוטנציאל ההכנסות המוערך ממסחר הינו כ-100 מיליון שקל לשנה.
ערוץ 9 יוצא בקמפיין למפרסמים תחת הסיסמה: "ערוץ 9 - מועשר ב-TRP". עלות הקמפיין: 100,000$.
05/06/2005  |  רהב תקשורת  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il