|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות
כתיבת המומחים
מדף צף לסלון ולמטבח: הוסיפו אחסון דקורטיבי לבית

מגזין חדש בשם "אסטרטגיה" <br>

- הודעה מטעם חברת TACK
10/06/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: דורן תקשורת  |    |  דורן תקשורת

חברת "TACK - אסטרטגיות צמיחה", חברה לייעוץ אסטרטגי, המתמחה באיתור ובניית אסטרטגיית צמיחה ויישומה בארגונים, הוציאה לאחרונה מגזין רבעוני חדש: "אסטרטגיה", המיועד למנהלים בכירים בחברות מובילות במשק הישראלי.

המגזין מופץ ל-2000 מנהלים ממגוון חברות, בעיקר מתחומי ההיי-טק, פרמצבטיקה, בנקאות ומזון, ומשמש עבורם כלי ניהולי.

"המטרה של מגזין אסטרטגיה היא לשתף מנהלים ומקבלי החלטות בחזית הידע ובמגמות הקשורות לאסטרטגיה עסקית, שיווקית וארגונית, בתהליכי הצמיחה והניהול של ארגונים", אומר ד"ר איתן אור, מנכ"ל TACK. "המגזין מביא לצד ניתוח פסיכו-סוציולוגי, כלים מעשיים המאפשרים לעבור מניתוח הממצאים לעשייה.

גיליון אסטרטגיה האחרון למשל מספק למנהלים בכירים ומקבלי החלטות כלים המאפשרים להם לפנות באופן אפקטיבי יותר אלינו הישראלים - כצרכנים, כלקוחות וכעובדים".

עד היום יצאו לאור שני גיליונות של אסטרטגיה. הראשון עסק ב"הדבר הבא" הערכות ומושגים בגיבוש אסטרטגיות הצמיחה של אירגונים, והשני בנושא "הישראלים" - מסע פסיכו-חברתי בעקבות הישראלי כצרכן, עובד ומנהל. המאמרים נכתבו בעבודת צוות משותפת, והם מבוססים על מחקרים, ראיונות עומק בכלים חדשניים המאפשרים לייצר מיפוי פסיכו-סוציולוגי.

העיצוב הגראפי של המגזין נעשה ע"י האמן ואיש הפרסום יורם רובינגר.

בין הנושאים במגזין אסטרטגיה האחרון: על הספה - המאפיינים הפסיכולוגים של החברה הישראלית, לדבר עם ישראלים - המלצות לדיאלוג טוב עם ישראלים - שינויים בתפיסת המותגים, העובד הישראלי - מחוייב או פראייר ועוד.

להזמנת המגזין יש לפנות ל-strategy@tack.co.il, טל. 03-5328966.

TACK - אסטרטגיות צמיחה (www.tack.co.il)

חברה לייעוץ אסטרטגי, המתמחה באיתור ובניית אסטרטגיית הצמיחה בארגונים וביישומה, החל משלב של ההכנה למהלך של שינוי אסטרטגי ועד לשלב הטמעתו של השינוי בארגון והובלת הארגון לצמיחה ארוכת טווח.

כחלק מהתהליכים האסטרטגים שמלווה החברה, היא מובילה ביישום שיטות חדשניות המגיעות מעולם הניהול והפסיכולוגיה הארגונית.
בחברה צוות של יועצים המונה כ-20 מומחים, המגיעים מהתמחויות שונות:

·התמחות עסקית (שיווק ופרסום, כלכלה ומנהל עסקים).
·התמחות פסיכולוגית (פסיכולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה קלינית)
·התמחות ארגונית (משאבי אנוש, פיתוח ארגוני).
·התמחות חברתית (סוציולוגיה יישומית, התנהגות ארגונית).

עוד עוסקת החברה בפיתוח מנהלים, בהקמה וליווי של מערכי משאבי אנוש בארגונים ובפסיכולוגיה של התנהגות עסקית, שיווקית וארגונית. החברה מנוהלת על-ידי ד"ר איתן אור, מנכ"ל TACK ומומחה לפסיכולוגיה ארגונית.

בין לקוחות החברה לאורך השנים האחרונות ניתן למנות את: טבע, צ'ק פוינט, קוקה קולה, אגיס, SAP, בנק הפועלים, פריגת, Clicksoftware, Alvarion, חברות סטארט-אפ רבות ועוד.

תאריך:  10/06/2005   |   עודכן:  10/06/2005
דורן תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מותג הנשים המוביל Always, מבית פרוקטר & גמבל, עולה בקמפיין תגובה לקמפיין פארודי "תשחרר גבר" של גולדסטאר. הקמפיין בהשקעה של 800,000 אלף שקל, באמצעות משרד הפירסום גלר-נסיס, יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט תחת הסיסמא: "אתה משוחרר גבר".
10/06/2005  |  Stern-Ariely PR  |   הודעות כלליות
רשת שוקן, משיקה בימים אלה יריד דירות אינטראקטיבי, הראשון מסוגו בישראל. www.yarid-hair.co.il.
09/06/2005  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
יו"ר האגודה למען החייל בישראל, אלוף (במיל) יצחק איתן, וחברת פרטנר תקשורת בע"מ הודיעו היום כי פרטנר נבחרה מבין כל החברות הסלולריות להיות הספק החדש של טלפונים סלולריים לחיילי צה"ל. זוהי ההתקשרות הגדולה מסוגה בישראל.
09/06/2005  |  Arad Communications  |   הודעות כלליות
מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג הבירה טובורג, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של מיליון דולר.
יוניליוור ישראל משיקה קמפיין המשך לסדרת פינוקי הבריאות של תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, בהשקעה כוללת של 3.5 מליון שקל. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה ובעיתונות ממוקדת לנשים.
09/06/2005  |  יפה אפרתי  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
מדובר בתרבות שקר של זריית חול בעיני הבריות - הכל כדי לרומם את תדמית הצבא גם במקומות שהוא כשל. גנבת דעת זו חומרתה היא חרב פיפיות משום שהיא גם מטעה את אזרחי ישראל וגם הצבא מתחיל להאמ...
צבי גיל
צבי גיל
הגרמנים נדהמו, הם נראו מבולבלים, תופעה כזאת לא הייתה כתובה בספרי ההדרכה שלהם, אולי גם בהם נגע קול הטנור האדיר    הגרמנים קפאו על מקומם, היהודים רעדו והתייפחו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
אסון ה-7.10.23 (השבת השחורה של שמחת תורה תשפ"ד) הוא השני מסוגו ובממדיו בהיסטוריה של ישראל, ופקד אותנו 50 שנה אחרי אסון יום הכיפורים (1973). הדמיון בין המקרים מדהים ומכאן הצורך ללמו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il