חברת תטיס תקשורת, ספקית פתרונות תוכן סלולרי למגזר הפרטי והעסקי, השיקה מוצר תוכן חדש בסלולר: טפט צבעוני אישי, המאפשר לשלב טקסט ותמונה כרקע למכשיר הטלפון הנייד ומתאים מאוד לקהל הצעירים. ניתן לשלוח הודעת SMS עם השם הפרטי וקוד הפריט המבוקש למספר 2199 וכך להוריד את הטפט האישי ישירות למכשיר הסלולרי.
"ממחקרים שביצענו בקרב בני נוער בגילאים 12-17 עולה כי פרסונליזציה היא אחד התמריצים לצריכת תוכן באמצעות המכשיר הסלולרי", אומר יובל קלאתי, מנהל אגף תוכן בתטיס תקשורת.
קלאתי מציין כי "האפשרות לשתול את המסר שמתאים למשתמש בשילוב עם תמונה שבחר על גבי המכשיר, יוצרת זהות אישית ייחודית בתוך פלטפורמת המכשירים הסלולאריים האחידה הקיימת אצל אלפי ומיליוני אנשים בארץ ובעולם. שירותים אלו הם חלק מתפיסת הצעיר וחדשני, המהווה חלק ניכר מהמותג שלנו".
הטפט האישי ממשיך את מסורת החדשנות של החברה בייצור ושיווק אפליקציות ייחודיות למכשירים הסלולארים.
הטפטים מתפרסמים ומשווקים תחת המותג SMS2GO בעיתוני נוער ופנאי כגון ראש 1, מעריב לנוער, רייטינג, פנאי פלוס ומיועדים כיום למנויי החברות סלקום ופרטנר, ובקרוב ישווקו גם ברשת פלאפון. כמו כן, ניתן לבחור טפט אישי באמצעות הכתובת
[קישור]/.
תטיס תקשורת מתמחה בפתרונות SMS ושירותי ערך מוסף לסלולר. לתטיס בסיס לקוחות רחב הכולל כ-2000 לקוחות עסקיים וחברות מדיה, ו-500,000 לקוחות פרטיים הנהנים משירותי תוכן סלולרי ושירותי SMS ייעודיים לעסקים. על לקוחות אלה נמנים גופי תקשורת, מדיה, ביטוח, מועדוני כושר, מועדוני לילה ועוד.
תטיס מפעילה שירותי תוכן ושירותי SMS לעסקים בעולם ובעלת פעילות במדינות: אנגליה, ספרד, צרפת, גרמניה, אוסטריה, שוודיה, פינלנד, רוסיה, צפון ארה"ב, קנדה וברזיל.
מאז הקמתה, פועלת תטיס בשת"פ עם ארבעת המפעילים הסלולרים בישראל, ו- 156 מפעילים בעולם, ומאפשרת גישה ישירה לכ- 6 מיליון לקוחות הסלולר הישראלים ומאות מיליוני לקוחות בעולם. החברה מתמקדת במתן שירותים המייצרים רווחים ללקוחותיה תוך מתן דגש על רמת תפעול גבוהה ומתן נפח תעבורה מקסימלי בכל זמן נתון. תטיס הנה חברה פרטית הממוקמת בתל-אביב, ישראל. כתובת אתר האינטרנט של החברה:
[קישור].