רשת פיצה האט יוצאת בקמפיין בטלוויזיה באמצעות משרד שטרית מדיה גרופ (SMG), לרגל השקת סידרת מוצרים חדשה בתחום הפסטות, תחת שם המותג "פסטה האט". הפסטה כוללת שני סוגים - ספגטי ו-פנה (pene) (קצרים וארוכים) ושישה טעמים שונים, על בסיס עגבניות, פסטות פיקנטיות, פסטות על בסיס שמנת ועוד...
הקמפיין, בהיקף של כ-400 אלף $, כולל סרטון טלוויזיה המבוסס על תצלומי תקריב של האוכל בזמן אמת תוך כדי הכנתו, זאת על-מנת להדגיש את המקצועיות בהכנת הטעם ואיכות המוצר. הסרטון צולם בתוך המטבח המקורי והחדש של רשת פיצה האט. כך, לדוגמא, נראית הפסטה בזמן ההקפצה, תוך חיתוך הירקות, וכן נחשפים סודות המתכונים והרטבים. הסלוגן המלווה את הקמפיין היינו: "יש גם פסטה, תפסת". ולסיום קריינות - "פסטה האט, תטעם תבין".
פיתוח ליין הפסטות לווה בייעוצו של השף גיל חיים, פעם השף והבעלים של המסעדה "ספגטים", והיום מחברת יוניליבר ישראל.
לדברי אודי שמאי, מנכ"ל פיצה האט, "לראשונה, נכנסת פיצה האט לנישה שאינה רק בתחום פאסט פוד קלאסי, אלא לקטגוריית של פסטות, שנחשבות למוצר איכותי יותר. במסגרת זו רכשה הרשת ציוד מיוחד ומשוכלל בו צוידו כל המטבחים ברשת. פיצה האט גם גייסה טבחים מקצועיים אשר עברו הכשרות מיוחדות להכנת הפסטה. בכל הסניפים מכינים את הפסטה במקום עם קבלת ההזמנה. "
מנת פסטה נמכרת במחיר של 24.90 ₪. המנות מגיעות באריזות מיוחדות שומרות-חום.
הקמפיין ישודר החל מיום ג' 5.7.05 בערוץ 2, 10, ו-24, וישנם גם מודעות בעיתונות והפצה מרובה של עלונים ברחבי הארץ.
משרד פרסום: שטרית מדיה גרופ
חברת הפקות: עומר וערן
במאי: יובל טל