קול ישראל מעלה בשבוע הבא קמפיין חדש בו יוצג הלוגו החדש של רשת ב'. לשם יצירת הלוגו החדש הזמין קול ישראל עיצוב אות חדשה וייחודית עבור הרשת: ב' החדשה. (עיצוב ינק יונטף)
הלוגו החדש עומד במרכזו של הקמפיין החדש שנחתם בסיסמא: "הבוקר החדש של רשת ב' - אקטואלי. מרענן. שנון".
הקמפיין נועד לתקשר את השינויים שביצעו מנהל קול ישראל, יוני בן מנחם ומנהל חטיבת החדשות ברדיו, מיקי מירו, ברשת האקטואליה המובילה של ישראל - רשת ב'. "ההתפתחויות במערכת החדשות של קול ישראל, חידושה של חידת חמיצר וחזרתו לרדיו של גבי גזית, הפכו, ללא ספק, את רשת ב' לאקטואלית, מרעננת, ושנונה יותר מתמיד" אומר מנכ"ל שפ"מ, אברהם פרחי ומדגיש "ההתרחשויות האינטנסיביות של הימים הללו - בפוליטיקה, בכלכלה ובביטחון שבות ומגבירות את התלכדות הציבור סביב מדורת השבט האמיתית של ישראל - רשת ב'. זה כבר בא לידי ביטוי בסקרים שאנחנו עורכים ולשמחתי בהחלט גם בהגברת הביקושים לרכישת פרסום בקול ישראל".
מנהלת השיווק והפרסום של שפ"מ, שרית אריסון, מדווחת כי תקציב הקמפיין של רשת ב' (כולל שווה ערך כספי בפרסום עצמי ברשתות הרדיו של קול ישראל) הינו כ- 200,000$.
"הקמפיין, שנוצר במשרד שלמור אבנון עמיחי / Y&R מורכב מסדרת מודעות שתתפרסם בעיתונים החל מהשבוע הבא" אומרת אריסון ומפרטת "הקמפיין החדשני והחכם, מציג את האבולוציה שעברה האות ב' - מאז הטיפוגרפיה הפניקית ועד לאות ב' החדשה - זו האקטואלית של קול ישראל".
במסגרת הקמפיין הייחודי, נותן חוקר הטיפוגרפיה העברית, יהודה חופשי, הסברים על האות ב' שפותחת את ספר התנך "בראשית ברא..."
במודעה אחרת בקמפיין, מככבות האותיות ב', בכתב ידם של הפרסומאים הבכירים בישראל.
האות ב' החדשה, כמו גם הגופן המלא (פונט בלע"ז) ילוו את כל פרסומי רשת ב' לרבות הניירת והאולפנים בתל אביב ובירושלים.
צוות הקמפיין: ארט דיירקטור: גדעון עמיחי, קופירייטר: ירון תגר, תקציבאית: מיכל גרין, חברת מדיה: יונייטד, סמנכ"ל יונייטד: אילנה מונקה, מנהלת לקוחות: נילי ברונר, עיצוב פונט: ינק יונטף.