איקאה ישראל מכריזה על סייל הקיץ לשנת 2005 ומציעה אלפי מוצרים מכל מחלקות החנות בהנחה של עד 60% בין התאריכים 4-21 לאוגוסט.
סייל הקיץ הוא חלק ממסורת IKEA העולמית המקיימת בתקופה זו של השנה מכירות בכל חנויות הרשת בעולם. ומתקיימת בתקופה זו של השנה בכל חנויות הרשת בעולם כדי לפנות מקום לקולקציה החדשה והקטלוג החדש שיופץ למיליון בתי אב במהלך חודש ספטמבר.
השנה הגדילה איקאה את מגוון המוצרים המשתתפים בסייל ב- % 25 ומציעה כ-2,000 מוצרים מהמחלקות השונות כגון: ספות, ארונות, שולחנות, שידות, מנורות, כלי אוכל ועוד. הפריטים יימכרו ממגוון המוצרים הקיים לקראת קבלת מגוון 2006
לדברי יגאל סיסו, ממלא-מקום מנהל מחלקת המגוון, איקאה מציעה מחירים המתאימים לכל כיס במשך כל השנה, אולם בתקופת הסייל יוכלו לקוחות ותיקים, לצד מי שטרם ביקר בחנות, למצוא פריטים מבוקשים במחירים אטרקטיביים במיוחד.
לקראת המכירה תתוגבר מחלקת שירות הלקוחות בחנות. הפריטים שיכללו במכירה יסומנו בתווית מיוחדת בצבעים אדום וצהוב, על-מנת להבדילם מן המוצרים שאינם נכללים בסייל.
סייל גם במסעדת איקאה
בתאריכי ה"סייל" תציע מסעדת איקאה הצעה אטרקטיבית של סלט מקסיקני ב- 15 שקלים במקום 20 שקלים ואת מנת היום במחיר של 15 שקלים במקום 19 שקלים.
דוגמאות לפריטים בסייל הקיץ:
BEKVAM - שרפרף עם שתי מדרגות עץ 55 שקלים במקום 89 שקלים.
KODAL - מיטה זוגית 140/200 בצבע שחור. 695 שקלים במקום 995 שקלים. ניתן להשיג גם ב- 160/200.
BONDE - ספסל טלוויזיה 325 שקלים במקום 545 שקלים. ניתן להשיג בצבעים פורניר ליבנה, פורניר חום ולבן.
FEJIG - שעון 9 שקלים במקום 19 שקלים. קיים בצבעים ורוד וטורקיז.
LAMPLIG - קשר חיתוך מעץ מלא. 69 שקלים במקום 125 שקלים.
איקאה
רשת איקאה העולמית כוללת 208 חנויות ב-33 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ-14 מיליארד יורו בשנה שהסתיימה ב- 31.8.04. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 400 מיליון צרכנים. אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים - בשנה שעברה הודפסו 145 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך.בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות חנות ענק ששטחה 20,000 מ"ר הממוקמת במחלף פולג בנתניה. מאז פתיחת החנות בישראל ביקרו בה יותר מ-8 מיליון מבקרים.