חברת קולגייט, המובילה בתחום מוצרי היגיינת הפה והשיניים, משיקה משחת שיניים חדשה "Colgate Max fresh” קולגייט מקס פרש - משחת השיניים היחידה המכילה פסי רענון הנלחמים בריח הרע מהפה לאורך זמן.
"קולגייט", המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת פה, משיקה בימים אלה, את משחת השיניים החדשנית "קולגייט מקס פרש" בעלת פטנט רשום בלעדי, של פסי רענון אשר מכילים רכיבי מי פה, המתמוססים בחלל הפה תוך כדי הצחצוח, ומשחררים פרץ של רעננות וריח נעים למשך כל היום, ועל-ידי כך נלחמים בריח הרע מהפה.
חברת שסטוביץ תשקיע למעלה מ-1,500,000 שקל בקמפיין שילווה בסיסמה: "קולגייט מקס פרש - מימד חדש של רעננות" וייתמך בקמפיין פרסומי בטלוויזיה ובפעילות בנקודות המכירה.
הקמפיין העולמי, עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R " ויעלה בטלוויזיה ובשילוט בנקודות המכירה.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי
צוות קריאיטיב: נדב פרסמן, טני סיפר
סופרוויזר: אדם אבנון
תקציבאית: יעל מינא
מדיה: יונייטד - סמנכ"ל אילנה מונקה
מנהלת לקוחות: נילי ברונר