חברת "ארליקטקס", יצרנית טקסטיל לבית, שבבעלותה רשת החנויות להלבשת הבית "דארלן", פותחת בימים אלו 2 חנויות חדשות בנתניה ובתל אביב בהשקעה כוללת של כ-650 אלף ש"ח. החברה, הנמצאת במגמת התרחבות של פעילותה בשוק המקומי, מנהלת מו"מ לפתיחת 5 חנויות נוספות בקניונים בפריסה ארצית. החנויות החדשות מצטרפות לרשת "דארלן", שלה סניפים ברחוב דיזנגוף בת"א, בקניון קריית הממשלה בבאר שבע וחנות מפעל בא.ת. יהוד.
החנויות החדשות יכללו קולקציות מצעים של המותג "דארלן", כלי מיטה, סדינים, מגבות, שמיכות, כריות, חלוקי רחצה, שטיחונים, וילונות, מפות שולחן ועוד.
החנות החדשה בקניון השרון בנתניה בשטח של 70 מ"ר, נפתחת בהשקעה כוללת של כ-400 אלף שקל, בחוזה שכירות ל-3 שנים. החנות השנייה שתפתח בעוד כחודשיים, מוקמת בימים אלו בתוך המשביר החדש לצרכן שבקניון רמת אביב, במתכונת של חנות בתוך חנות. החנות החדשה תהווה חלק בלתי נפרד מהקונספט החדש של המשביר- של חנות לנשים בלבד, זאת לאור הצלחתו של הסניף בקניון איילון ר"ג שפועל בקונספט זהה. הסניף המחודש של המשביר החדש לצרכן בקניון רמת אביב יספק לנשים תחת קורת גג אחת את כל מבוקשן בתחומי הטקסטיל לבית, הלבשה תחתונה, בגדי ים, קוסמטיקה, תכשיטים ועוד. "דארלן" תפתח במקום חנות בשטח של כ-40 מ"ר בהשקעה של כ-250 אלף שקל, שתוקדש כולה להלבשת הבית. ארליקטקס, המייצרת מזה 15 שנה כלי מיטה ומגבות תחת שם המותג "דארלן", הינה ספק הטקסטיל לבית המוביל של רשת המשביר החדש לצרכן ואף מייצרת עבורה את המותג הפרטי
"HOME" בתחום כלי המיטה.
לדברי אריק קצנגולד, מנכ"ל "ארליקטקס", מחקרים שנעשו לאחרונה מעידים כי האדם מבלה כ-1/3 מחייו במיטה. זאת ועוד, אם בעבר היה הצרכן הישראלי רוכש סט של כלי מיטה רק כאשר הסט שברשותו התבלה, כיום רוכשת משפחה ממוצעת כ-4-5 מערכות של כלי מיטה בשנה, זאת לפי מגמות שולטות של צבעוניות ואופנתיות גם בתחום הטקסטיל לבית. קצנגולד מציין, כי ניכרת מגמה של עלייה מתמדת במכירות הטקסטיל לבית בשווקים המקומיים ובהם החנויות המתמחות ורשתות השיווק.
ארליקטקס
חברת ארליקטקס בע"מ, בבעלות זליג ירושלמי ואריק קצנגולד, מייצרת למעלה מ-40 שנה מוצרי טקסטיל לבית באיכות ורמת גימור מהגבוהות ביותר ומשווקת אותם ברחבי העולם: בארה"ב, קנדה, צרפת, הולנד, גרמניה, אנגליה ועוד. מוצרי הטקסטיל של החברה מיוצרים עבור חברות קטלוגים בינלאומיות, חנויות מתמחות ורשתות מהמובילות בעולם דוגמת: בלומינגדיילס, מייסיס, POTTERY BARN , REVELLE , CRATE AND BARREL
LANDS END-COMING HOME.
כמו כן, ארליקטקס היא החברה המובילה בארץ בייצור ושיווק מוצרי טקסטיל לבתי מלון וענף האירוח בישראל. בין המוצרים שמשווקת לשוק המוסדי: סדינים, שמיכות, כרים, מגני מזרון, מפות ועוד.
שוק הטקסטיל לבית בישראל מגלגל על-פי הערכות כ-400 מיליון שקל בשנה. ענף היצוא של הטקסטיל לבית מגלגל כ-700 מיליון שקל בשנה. למרות היקפי הסחר הגדולים עם סין, ענף היצוא של חברות ישראליות בתחום הטקסטיל לבית מתרחב וגדל בשנים האחרונות, בעיקר במוצרי הפרימיום האיכותיים, עקב העלייה ברמת הגימור הטכנולוגית וייצור של טקסטיל לבית ברמות הגבוהות על-ידי החברות הישראליות.
ארליקטקס תגדיל פעילותה בשוק המקומי
רשת חנויות הטקסטיל לבית "דארלן" מתרחבת: תפתח חנויות חדשות בקניונים
2 חנויות חדשות נפתחות בימים אלו: בקניון השרון בנתניה
ובמשביר החדש לצרכן בקניון רמת אביב כחנות בתוך חנות בהשקעה של כ-650 אלף ש"ח. החברה מנהלת מו"מ לפתיחת 5 חנויות נוספות בפריסה ארצית חברת "ארליקטקס", יצרנית טקסטיל לבית , שבבעלותה רשת החנויות להלבשת הבית "דארלן", פותחת בימים אלו 2 חנויות חדשות בנתניה ובתל אביב בהשקעה כוללת של כ- 650 אלף ש"ח. החברה, הנמצאת במגמת התרחבות של פעילותה בשוק המקומי, מנהלת מו"מ לפתיחת 5 חנויות נוספות בקניונים בפריסה ארצית. החנויות החדשות מצטרפות לרשת "דארלן", שלה סניפים ברחוב דיזנגוף בת"א, בקניון קריית הממשלה בבאר שבע וחנות מפעל בא.ת. יהוד.
החנויות החדשות יכללו קולקציות מצעים של המותג "דארלן", כלי מיטה, סדינים, מגבות, שמיכות, כריות, חלוקי רחצה, שטיחונים, וילונות, מפות שולחן ועוד.
החנות החדשה בקניון השרון בנתניה בשטח של 70 מ"ר, נפתחת בהשקעה כוללת של כ-400 אלף שקל, בחוזה שכירות ל-3 שנים. החנות השנייה שתפתח בעוד כחודשיים, מוקמת בימים אלו בתוך המשביר החדש לצרכן שבקניון רמת אביב, במתכונת של חנות בתוך חנות. החנות החדשה תהווה חלק בלתי נפרד מהקונספט החדש של המשביר- של חנות לנשים בלבד, זאת לאור הצלחתו של הסניף בקניון איילון ר"ג שפועל בקונספט זהה. הסניף המחודש של המשביר החדש לצרכן בקניון רמת אביב יספק לנשים תחת קורת גג אחת את כל מבוקשן בתחומי הטקסטיל לבית, הלבשה תחתונה, בגדי ים, קוסמטיקה, תכשיטים ועוד. "דארלן" תפתח במקום חנות בשטח של כ-40 מ"ר בהשקעה של כ-250 אלף שקל, שתוקדש כולה להלבשת הבית. ארליקטקס, המייצרת מזה 15 שנה כלי מיטה ומגבות תחת שם המותג "דארלן", הינה ספק הטקסטיל לבית המוביל של רשת המשביר החדש לצרכן ואף מייצרת עבורה את המותג הפרטי
"HOME" בתחום כלי המיטה.
לדברי אריק קצנגולד, מנכ"ל "ארליקטקס", מחקרים שנעשו לאחרונה מעידים כי האדם מבלה כ-1/3 מחייו במיטה. זאת ועוד, אם בעבר היה הצרכן הישראלי רוכש סט של כלי מיטה רק כאשר הסט שברשותו התבלה, כיום רוכשת משפחה ממוצעת כ-4-5 מערכות של כלי מיטה בשנה, זאת לפי מגמות שולטות של צבעוניות ואופנתיות גם בתחום הטקסטיל לבית. קצנגולד מציין, כי ניכרת מגמה של עלייה מתמדת במכירות הטקסטיל לבית בשווקים המקומיים ובהם החנויות המתמחות ורשתות השיווק.
ארליקטקס
חברת ארליקטקס בע"מ, בבעלות זליג ירושלמי ואריק קצנגולד, מייצרת למעלה מ-40 שנה מוצרי טקסטיל לבית באיכות ורמת גימור מהגבוהות ביותר ומשווקת אותם ברחבי העולם: בארה"ב, קנדה, צרפת, הולנד, גרמניה, אנגליה ועוד. מוצרי הטקסטיל של החברה מיוצרים עבור חברות קטלוגים בינלאומיות, חנויות מתמחות ורשתות מהמובילות בעולם דוגמת: בלומינגדיילס, מייסיס, POTTERY BARN , REVELLE , CRATE AND BARREL
LANDS END-COMING HOME.
כמו כן, ארליקטקס היא החברה המובילה בארץ בייצור ושיווק מוצרי טקסטיל לבתי מלון וענף האירוח בישראל. בין המוצרים שמשווקת לשוק המוסדי: סדינים, שמיכות, כרים, מגני מזרון, מפות ועוד.
שוק הטקסטיל לבית בישראל מגלגל על-פי הערכות כ-400 מיליון שקל בשנה. ענף היצוא של הטקסטיל לבית מגלגל כ-700 מיליון שקל בשנה. למרות היקפי הסחר הגדולים עם סין, ענף היצוא של חברות ישראליות בתחום הטקסטיל לבית מתרחב וגדל בשנים האחרונות, בעיקר במוצרי הפרימיום האיכותיים, עקב העלייה ברמת הגימור הטכנולוגית וייצור של טקסטיל לבית ברמות הגבוהות על-ידי החברות הישראליות.